Nestlé Health Science (NHSc) pristao je da da preuzme većinski udeo u američkoj welness marki proizvoda sa visokim kolagenom, Vital Proteins.

Kompanija sa sedištem u Čikagu nastaviće da deluje kao samostalna jedinica na čelu sa generalnim direktorom Kurtom Seidenstickerom.
Šef podružnice NHSc, Greg Behar, rekao je: Kompanije dele uverenje da je najvažnija stvar u životu zdravlje i zato sve naše aktivnosti usredsređujemo na to da održavamo zdravlje kroz najbolji mogući nutritivni sastav proizvoda.
Vrednost transakcije još uvek nije poznata.
Vital Proteins u svom portfoliju ima kolagen snack barove, napitke i hranu napravljenu od visokokvalitetnih i održivih sastojaka. Seidensticker je naglasio da ovo preuzimanje otvara nova tržišta za njih.
Do sada su bili ograničeni na 150 SKU-a, koji su se nalazili u ponudi u oko 35.000 prodajnih mesta u Severnoj Americi i Evropi, uključujući velike trgovce kao što su WholeFoods, Costco, Target, Walgreens i Kroger.