List navodi da to nije jedina konverzija sredstava već da novac, dok ne stigne na isplatu, često prođe još jednu ili čak dve konverzije, pri čemu klijent može da izgubi i deset odsto novca koji je prebacio sa PayPal-a.

U Narodnoj banci Srbije (NBS) kažu da su upoznati sa novom praksom finansijskog servisa, ali da nijedan ovdašnji propis nije uslovio ovu kompaniju da menja svoju poslovnu politiku u našoj zemlji.
NBS navodi i da od 2015. godine,kada je PayPal omogućio građanima u našoj zemlji uslugu prijema novca, nije se promenio nijedan relevantan propis zbog kog bi oni menjali dosadašnju praksu.
Dodaje se i da centralna banka nema nikakva nadzorna ovlašćenja nad poslovanjem PayPal-a, koji predstavlja stranu instituciju elektronskog novca čije je sedište u Singapuru, niti zakonski osnov da prema prema njima preduzima mere propisane Zakonom o platnim uslugama.
U Narodnoj banci objašnjavaju da su već kontaktirali s PayPal-om i zatražili objašnjenje za promenu prakse u Srbiji.
Korisnicima ovih usluga ne ostaje ništa drugo nego da budu uporni i da se obraćaju ovoj instituciji sa zahtevom da se u svakom pojedinačnom slučaju unesu izmene kako ne bi dolazilo do nepotrebnih i neželjenih konverzija valuta, odnosno dodatnih troškova povezanih s tim konverzijama, savetuju u NBS.
izvor: novaekonomija