Summi1
Summit2

KFC prestaje da koristi svoj slogan "It's Finger Lickin 'Good"

AKTUELNO

Marketing

10.09.2020

Kultni slogan "It's Finger Lickin 'Good" (“Prste da poližeš”), koji se protekle 64. godine koristio širom sveta, prvi put prestaće da se upotrebljava.

Kako brend navodi, podsticanje kupaca da ližu prste nakon što pojedu ukusnu hrskavu piletinu nije pravi potez, uzimajući u obzir trenutnu situaciju u svetu. Otuda potiče globalna, ali i istorijska odluka da se privremeno obustavi upotreba slogana „It's Finger Lickin 'Good “ u reklamnim porukama, a sve sa ciljem zaštite kupaca tokom ove zahtevne godine pune izazova.

Našli smo se u jednoj specifičnoj situaciji – KFC nosi kultni slogan koji ne odgovara trenutnom stanju u svetu. Iako ćemo se sudržavati od korišćenja našeg slogana, budite uvereni da se naša hrana, koju toliko volite, neće promeniti, izjavila je Catherine Tan-Gillespie, Direktorka za Globalni Marketing brenda KFC.

KFC će i u budućnosti nastaviti da služi hranu koja će opravdati "Finger Lickin 'Good" slogan, vodeći računa o najvišem nivou usluge, najvišem kvalitetu serviranih jela i obezbeđujući najviše sigurnosne standarde za svoje goste i zaposlene. Piletina koja se služi uvek se prži na temperaturi iznad 170 stepeni Celzijusa, a nakon samog prženja ukusnu hranu dodiruju samo ruke gosta, dok pravilo nalaže da zaposleni redovno peru i dezinfikuju ruke radi povećane opšte sigurnosti, saopšteno je iz kompanije.

Uvođenje preventivnih mera protekle godine bilo je neizbežno, te svi KFC restorani redovno dezinfikuju dostavne torbe i prodajna mesta, uz preporuku za korišćenjem platne kartice umesto novca. Radi najveće sigurnosti svojih gostiju, KFC trenutno nudi više opcija za naručivanje hrane. KFC Dostava omogućava kućnu dostavu, sa opcijom beskontaktne dostave, dok KFC Preuzmi u restoranu, opcija dostupna u KFC mobilnoj aplikaciji , omogućava korisnicima da poruče svoj obrok unapred i da u željenom restoranu, u vreme koje se navede, preuzmu svoju narudžbinu.

foto: KFC