Summi1
Summit2

Jerome Briens, komercijalni direktor, METRO C&C Srbija: Naša strategija je da imamo što više lokalnih dobavljača

Zašto je bitno da trgovci u ponudi imaju domaće proizvode?

Srbija

02.10.2020

Specijalno izdanje – Proizvedeno u Srbiji - izlazi u okviru oktobarskog izdanja InStore magazina… 

U susret specijalnom izdanju, pod nazivom Proizvedeno u Srbiji, koje će izaći u okviru oktobarskog izdanja InStore magazina, o značaju domaćih proizvoda za ponudu trgovačkih lanaca, govori Jerome Briens, komercijalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija:

Takozvani lokalizam, odnosno stavljanje fokusa na ponudu i prodaju domaćih proizvoda kao i isticanje domaćih proizvođača, započeto je pre nekih 20 do 25 godina, dok sam u kompaniji METRO Cash&Carry u Francuskoj, bio zadužen za Sveže i Ultra sveže kategorije. Stavljanje fokusa na lokalnu proizvodnju postalo je tema, jer još uvek nije bilo sledljivosti, u smislu strogog uvida u poreklo proizvoda. Trebale su nam priče o poreklu, jer su to kupci želeli, bili su u potrazi za nečim što će osećati sebi bliskim.

Pozitivne reakcije kupaca na upotrebu domaćih proizvoda, posebno kada je reč o našim profesionalnim kupcima iz HoReCa ili Trader sektora, je nešto što nas motiviše u našoj potrazi, razvoju i konačno u plasmanu proizvoda i asortimana na METRO police.
To znači da imamo priliku da podržimo male i nezavisne lokalne proizvođače, ali takođe i da pomognemo široj zajednici i ekonomiji kroz proces saradnje, obrazovanja i sertifikacije.

Za sada, u Srbiji imamo više od 30% celokupnog asortimana koji čine lokalni, domaći proizvodi „made in Serbia“, bilo preko naših robnih marki kao što su METRO Chef, Aro, METRO Professional, ili drugačije zastupljene. Kada je u pitanju ponuda, naša strategija je da imamo što više lokalnih dobavljača, posebno kada je reč o svežim, ultra svežim i prehrambenim proizvodima.

Takođe, poštovanje sezonaliteta, garancija dostupnosti i održivost ključni su za METRO ponudu, i predstavljaju važne principe zalaganja za domaće, lokalne dobavljače.

Naravno, uvek se može učiniti više, posebno kada uzmemo u obzir da je METRO u prilici da ponudi svoje znanje i stručnost u pružanju pomoći i podrške daljem razvoju i rastu tržišta dobavljača u Srbiji. Ovo predstavlja benefit za sve strane u poslovnom procesu – kako za nas kao veleprodavca, tako i za naše partnere, dobavljače, ali i za sve profesionalne kupce koji žele da njihovi gosti i kupci uvek imaju pristup raznolikim i kvalitetnim proizvodima i uslugama.

***

Datum izlaska: oktobar 2020.

Na 60+ strana donosimo

  • Promocija važnosti domaćeg proizvoda
  • Na jednom mestu proizvodi robe široke potrošnje po kategroijama proizvedenim u Srbiji
  • Osnovne informacije o proizvodu i dostupnosti u OT ili TT kanalu
  • Testimonijali trgovaca o značaju domaće proizvodnje
  • Istraživanja tržišta, stavova potrošača i uticaj domaće proizvodnje na privredu: Ipsos, Retail Zoom, Smart Plus Research, Focus, Mediana, Asocijacija za promociju srpske hrane, Privredna komora Srbije, Euromonitor...
  • Afirmacija trgovaca i kompanija koje promovišu domaći proizvod

Pratite nas za više detalja o sadržaju i predstavljanju vaših proizvoda!

Kontakt:

BOJAN ĐUROVIĆ
TEL:063 345 810
EMAIL: bojan@instore.rs