To posebno dolazi do izražaja tokom kriznih situacija, poput svetske finansijske krize iz 2008, ili pandemije sa kojom se svet suočio 2020. Kako prepoznati prve signale krize, kako na njih reagovati, kako se prilagoditi novim uslovima? Zašto ni u ekonomiji stari lekovi ne pomažu u lečenju novih bolesti? Koliko nam u toj borbi pomaže nauka, kako klasična, tako još više i primenjena?

LIVE INTERVJU: Iskorak u svet
Razgovor sa Andrejem Jovanovićem, CEO Moji brendovi vodi Marko Čadež, predsednik PKS-a
-
Andrej Jovanović, generalni direktor kompanije Moji brendovi, započeo je karijeru osnivanjem kompanije Marbo Product. Profesionalnim i stručnim rukovođenjem, pretvara Marbo u apsolutnog lidera u industriji grickalica, što kasnije prepoznaje multinacionalna kompanija PepsiCo, koja i 2008. preuzima Marbo.
Pre toga, 2006. godine, pokrenuo je kompaniju Anbo u čijem se portfoliju nalaze poljoprivredno dobro Maglić, fabrika Ikarus i preduzeće za proizvodnju, montažu i servisiranje liftova David Pajić Daka. Godine 2012. učestvuje u osnivanju privatnog zdravstvenog sektora Medigroup, a 2014. započinje rad na razvoju velikih građevinskih projekata.
U saradnji sa investicionim fondom Mid Europa Partners 2015. kupuje Imlek, Bambi i Knjaz Miloš i preuzima vođstvo grupacijom preko nove holding kompanije Moji Brendovi. U međuvremnu, Bambi i Knjaz Miloš su 2019. prodate.
Početkom 2016. godine, nakon uspešnog potpisivanja kupoprodajnog ugovora, postaje jedan od vlasnika kragujevačke KBM banke.
-
Marko Čadež je najmlađi predsednik Privredne komore Srbije (PKS) u njenoj istoriji. Nedavno je na zasedanju Generalne skupštine Evrokomore, ponovo izabran za člana Borda direktora najveće evropske poslovne asocijacije koja predstavlja 20 miliona kompanija i okuplja 45 nacionalnih i 1.700 regionalnih i lokalnih komora. Čadežu, koji kopredsedava Odboru za zajedničko tržište i vodi Digitalnu mrežu Evrokomore, to je treći jednogodišnji mandat u najvišem rukovodstvu Evrokomore u kome predstavlja komore iz zemalja koje nisu članice EU.
Inače, školovao se u Nemačkoj, gde je 2001. diplomirao na Akademiji za marketinške komunikacije u Frankfurtu. Od 2003. do dolaska u Privrednu komoru Srbije, radio je u Ambasadi Nemačke u Beogradu – gotovo deceniju kao portparol Ambasade. Bio je i koordinator nemačke medijske kuće Deutsche Welle za Srbiju i Crnu Goru i koordinator programa i savetnik za politička pitanja i komunikacije pri Fondaciji Konrad Adenauer u Beogradu. Govori nemački i engleski.
Privredna komora Srbije (PKS) je zakonom definisana organizacija provrednih subjekata. Sa tradicijom dužom od 160 godina, PKS okuplja provredu Srbije u jedinstven system, sektorski I regionlano. Članovi PKS-a su provredna društva, grupisana u sektore poljoprivrede, industrije I usluga, koji se uže grupišu u 19 granskih udruženja. U okviru mreže od 16 regionalnih privrednih komora i komore glavnog grada, omogućuje se stručna podrška i efikasno zastupanje interesa privrede po regionima.
-
PROGRAM I PRIJAVE:
www.ceo-summit.rs