Dogovor podrazumeva 199 lokacija pod banerom Wellcome sa prosečnom površinom od 420 kvadratnih metara i 25 Jasons prodavnica sa prosečnom površinom od 820 kvadratnih metara. Carrefour, takođe, preuzima distributivni centar u ovoj zemlji. Prema najavama iz sedišta francuskog maloprodavca, preuzete prodavnice poboljšaće svoje poslovanje, jer će pod okriljem Carrefoura imati bolje uslove nabavke.

Osim toga, očekuje se da će i online prodaja ovih prodavnica biti unapređena. Tokom narednih 12 meseci, Carrefour planira da transformiše prodavnice Wellcome u koncept Market, a Jasons će razvijati u pravcu premijum brenda maloprodaje.
Dairy Farm je, inače, vodeća azijska trgovačka grupa. Na kraju 2019. različite kompanije iz grupe kontrolisale su rad više od 10.000 objekata i zapošljavale oko 230.000 ljudi. Godišnji prihodi grupe iznose približno 22 milijarde evra.