Naš brend Ukusi moga kraja premašio je magičnu brojku od 100 žigova, jer smo kompanija koja je izuzetno orijentisana prema domaćoj proizvodnji i, pre svega, podršci razvoja malih lokalnih proizvođača. U prilog tome možda najbolje govori to da su IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi prvi trgovinski lanci koji su u svim svojim objektima označili proizvode koji su „Čuvarkuće“ srpske privrede, ali i to da naša kompanija Mercator-S čak 97% vrednosti prometa stvara u saradnji sa domaćim proizvođačima i dobavljačima. Zbog svega toga stvarno verujemo da proizvodi koji su stvoreni u Srbiji treba da budu vidljiviji kupcima i mi činimo sve što možemo da tako i bude, rekao je Miloš Nikolić, direktor sektora za razvoj trgovačke marke u kompaniji Mercator-S. (na slici ispod)

Kako ističu iz kompanije, kroz brend Ukusi moga kraja mali proizvođači dobijaju savetodavnu i stručnu podršku, ali i siguran otkup i plasman svojih proizvoda u Mercator-S prodajnim objektima u Srbiji i Sloveniji. U okviru brenda postoji više od 200 autentičnih srpskih proizvoda, napravljenih od 100 odsto domaće sirovine, po tradicionalnoj recepturi, bez konzervansa, aditiva ili veštačkih boja, a sada čak 113 njih ima obeležje „Čuvarkuća“, koje garantuje vrhunski kvalitet i domaće poreklo proizvoda.

Ono što je za nas bitno, kada je reč o prehrambenoj industriji, jeste da najmanje 80 odsto vrednosti mora da bude stvoreno u Srbiji. Pored domaće sirovine i rada, važno je da proizvodi zadovolje visoke standarde kvaliteta, da su ekološki prihvatljivi, da se vidi da proces proizvodnje jeste takav da štiti životnu sredinu i lokalnu zajednicu, i da na taj način praktično doprinosi podizanju celokupne privrede Srbije, rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta za Čuvarkuću i direktor Sektora za usluge, međunarodnu saradnju i strateške analize u Privrednoj komori Srbije. (na slici iznad)

U proteklih šest meseci, više od 50 kompanija je apliciralo i dobilo pravo korišćenja žiga “Čuvarkuća” za više od 500 proizvoda.
Izvor: InStore
Foto: Mercator-S