Summi1
Summit2

"Ukusi moga kraja" prvi srpski brend sa više od 100 “Čuvarkuća”

AKTUELNO

Srbija

09.02.2021

PKS je danas dodelila još 21 žig brendu "Ukusi moga kraja", koji je postao prvi srpski brend sa više od 100 “Čuvarkuća”... 

Naš brend Ukusi moga kraja premašio je magičnu brojku od 100 žigova, jer smo kompanija koja je izuzetno orijentisana prema domaćoj proizvodnji i, pre svega, podršci razvoja malih lokalnih proizvođača. U prilog tome možda najbolje govori to da su IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi prvi trgovinski lanci koji su u svim svojim objektima označili proizvode koji su „Čuvarkuće“ srpske privrede, ali i to da naša kompanija Mercator-S čak 97% vrednosti prometa stvara u saradnji sa domaćim proizvođačima i dobavljačima. Zbog svega toga stvarno verujemo da proizvodi koji su stvoreni u Srbiji treba da budu vidljiviji kupcima i mi činimo sve što možemo da tako i bude, rekao je Miloš Nikolić, direktor sektora za razvoj trgovačke marke u kompaniji Mercator-S. (na slici ispod)

Kako ističu iz kompanije, kroz brend Ukusi moga kraja mali proizvođači dobijaju savetodavnu i stručnu podršku, ali i siguran otkup i plasman svojih proizvoda u Mercator-S prodajnim objektima u Srbiji i Sloveniji. U okviru brenda postoji više od 200 autentičnih srpskih proizvoda, napravljenih od 100 odsto domaće sirovine, po tradicionalnoj recepturi, bez konzervansa, aditiva ili veštačkih boja, a sada čak 113 njih ima obeležje „Čuvarkuća“, koje garantuje vrhunski kvalitet i domaće poreklo proizvoda.

Ono što je za nas bitno, kada je reč o prehrambenoj industriji, jeste da najmanje 80 odsto vrednosti mora da bude stvoreno u Srbiji. Pored domaće sirovine i rada, važno je da proizvodi zadovolje visoke standarde kvaliteta, da su ekološki prihvatljivi, da se vidi da proces proizvodnje jeste takav da štiti životnu sredinu i lokalnu zajednicu, i da na taj način praktično doprinosi podizanju celokupne privrede Srbije, rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta za Čuvarkuću i direktor Sektora za usluge, međunarodnu saradnju i strateške analize u Privrednoj komori Srbije. (na slici iznad)

U proteklih šest meseci, više od 50 kompanija je apliciralo i dobilo pravo korišćenja žiga “Čuvarkuća” za više od 500 proizvoda.

Izvor: InStore
Foto: Mercator-S