Summi1
Summit2

Mladi izabrali najbolje brendove i najpoželjnije poslodavce za 2020.

ISTRAŽIVANJE

Srbija

12.02.2021

Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency, sproveo je veliko istraživanje u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na velikom uzorku od oko 3.000 mladih od 18 do 30 godina iz svih delova Srbije koji su izabrali najbolje brendove koji posluju kod nas.

Istraživanje je rađeno od 01. do 29. decembra 2020, a cilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprede.

Kroz segment omiljenih brendova odato je priznanje najuticajnijim brendovima, a javnosti predstavljeni brendovi koji su najpopularniji među mladima.
Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding i od 19 pitanja u vezi sa omiljenim brendovima. Bila je zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora i time je omogućeno da budu obuhvaćene cele kategorije i industrije koje su bile ispitivane.

Dobitnici nagrada za najpoželjnijeg poslodavca iz svojih kategorija su:
dm drogerie markt, Microsoft, Atlantic Grupa, NIS Gazprom Neft, Air Serbia, Philip Moris International – PMI, Adecco, Hemofarm, Banca Intesa, Color Press Grupa, New Media Team, Deloitte, dok je omiljeni program praksi/zapošljavanja – Mladi lideri.

Omiljeni brendovi prema mišljenju mladih su:
SBB United Grupa, Smoki, Guarana, Coca Cola, Plazma, McDonalds, Donesi.com, Samsung, HP , Maxi, Rapsody, UniCredit banka, RTS, mts, Ušće SC, Nescafe 3u1, Nivea, NIS Gazprom Neft.

Planirano je da istraživanje postane tradicionalno i da se sprovodi svake godine, kako bi se iz godinu u godinu pratilo koji brendovi su najbolji i najuspešniji u Srbiji među mladima.

Izvor: InStore
Ilustracija: Belgrade Youth Fair