Istraživanje je rađeno od 01. do 29. decembra 2020, a cilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprede.

Kroz segment omiljenih brendova odato je priznanje najuticajnijim brendovima, a javnosti predstavljeni brendovi koji su najpopularniji među mladima.
Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding i od 19 pitanja u vezi sa omiljenim brendovima. Bila je zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora i time je omogućeno da budu obuhvaćene cele kategorije i industrije koje su bile ispitivane.
Dobitnici nagrada za najpoželjnijeg poslodavca iz svojih kategorija su:
dm drogerie markt, Microsoft, Atlantic Grupa, NIS Gazprom Neft, Air Serbia, Philip Moris International – PMI, Adecco, Hemofarm, Banca Intesa, Color Press Grupa, New Media Team, Deloitte, dok je omiljeni program praksi/zapošljavanja – Mladi lideri.
Omiljeni brendovi prema mišljenju mladih su:
SBB United Grupa, Smoki, Guarana, Coca Cola, Plazma, McDonalds, Donesi.com, Samsung, HP , Maxi, Rapsody, UniCredit banka, RTS, mts, Ušće SC, Nescafe 3u1, Nivea, NIS Gazprom Neft.
Planirano je da istraživanje postane tradicionalno i da se sprovodi svake godine, kako bi se iz godinu u godinu pratilo koji brendovi su najbolji i najuspešniji u Srbiji među mladima.
Izvor: InStore
Ilustracija: Belgrade Youth Fair