I ranije je bilo reči o tome da influenseri štošta ishvale jer su proizvod dobili besplatno, a retki su oni koji će zaista pohvaliti nešto što zaista vredi i što je dobro, jer ga i sami koriste, kao i da će iskritikovati proizvod koji nije onakav kakvim žele da ga predstave.

Svemu tome prethodi trend da pre kupovine novih proizvoda, većina ljudi prvo proveri šta o tome misle internet korisnici. Nemali broj ljudi konačne odluke o kupovini donosi upravo na osnovu recenzija novinara, blogera i influensera, odnosno na osnovu komentara na forumima i raznim stranicama. Pitanje je koliko se danas može verovati takvim recenzijama?
Prema britanskoj organizaciji za zaštitu potrošača Which?, treba biti veoma oprezan prilikom čitanja takvih recenzija i komentara te se svakako preporučuje detaljna analiza interneta i pretraga više izvora recenzija pre odluke o kupovini. Razlog su lažne recenzije koje se prodaju na internetu i zahvaljujući njima može se stvoriti pogrešan utisak o određenim proizvodima.
Izvor: represent.rs
Foto: Pixabay