Uporediva prodaja pala je za 2,7% u trećem kvartalu, dok je operativni prihod pao za 18,9 na 0,9 milijardi dolara. Isključujući nerekurentne stavke, operativni prihod iznosio je 1,1 milijardu dolara.
Operativna marža, koja uključuje uticaj nerekurentnih stavki, iznosila je 3,8% u ovom periodu, u poređenju sa 4,6% u istom periodu 2024. Isključujući nerekurentne stavke, operativna marža iznosila je 4,4%.
Bruto marža je dostigla 28,2%, u poređenju sa 28,3% godinu dana ranije.
GAAP zarada po akciji iznosila je 1,51 dolara, a prilagođena zarada 1,78 dolara, u poređenju sa 1,85 dolara prethodne godine.
Zahvaljujući neverovatnom radu i posvećenosti Target tima, naše performanse u trećem kvartalu bile su u skladu sa našim očekivanjima, uprkos brojnim izazovima koji i dalje utiču na naše poslovanje. Kako ulazimo u presudnu prazničnu sezonu, naš tim je dobro pripremljen i spreman da usluži naše goste odličnim proizvodima, vrednošću i inspiracijom koju očekuju od Targeta. Istovremeno, nastavljamo da se fokusiramo na važan posao isporučivanja u skladu sa naša tri ključna prioriteta: učvršćivanje naše trgovinske stručnosti, unapređenje iskustva kupovine i dalje korišćenje moći tehnologije da bismo se kretali brže i doslednije, sve u cilju povratka održivom rastu, rekao je Michael Fiddelke, novoimenovani izvršni direktor Targeta.
Za četvrti kvartal 2025, kompanija je zadržala svoja očekivanja o blagom jednocifrenom padu prodaje, dok na godišnjem nivou očekuje godišnju GAAP zaradu po akciji u rasponu od 7,70 i 8,70 dolara.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Zoshua Colah/Unsplash

