Brend BeatBox, koji beleži ubrzan rast, prodao je 380.000 pakovanja 2020. godine, dok je do 2022. ta brojka porasla na skoro dva miliona, prenosi VinePair.
Prema navodima Beer Business Daily-a, očekuje se da će BeatBox do kraja 2025. godine distribuirati više od 12 miliona pakovanja, što ga čini izuzetno atraktivnom metom za Anheuser-Busch InBev.
Prema izvoru bliskom pregovorima, dogovor bi mogao da vrednuje BeatBox na oko 700 miliona dolara i uskoro bi mogao biti zaključen, pod uslovom da pregovori ne propadnu.
Ova akvizicija jasno ukazuje na ABI-jevu strategiju da privuče mlađe potrošače, demografsku grupu koja sve češće dospeva u žižu javnosti zbog smanjenog konzumiranja alkohola.
Potencijalni dogovor uklapa se u niz nedavnih akvizicija usmerenih ka mlađoj publici: u proleće 2024. godine, Sazerac je kupio BuzzBallz, viralan i snažan RTD (ready-to-drink) napitak popularan među mlađim konzumentima. U septembru iste godine, Gallo je preuzeo Whiny Baby, brend vina posebno namenjen generaciji Z, i doveo njegovog osnivača u kompaniju kao konsultanta za inovacije u potrošačkom ponašanju.
Ako se dogovor realizuje, BeatBox bi postao prvi RTD na bazi vina u okviru AB InBev portfolija, pridružujući se već postojećim brendovima kao što su Cutwater (kokteli u limenkama na bazi žestokih pića) i Nütrl Vodka Seltzer.
Priredila: InStore redakcija
Foto: BeatBox

