Summi1
Darko L bocni

SAD: Anheuser-Busch InBev preuzima brend BeatBox?

POSLOVANJE

Svet

20.11.2025

Jedan od najvećih svetskih proizvođača piva je u pregovorima o akviziciji kompanije BeatBox, brenda poznatog po voćnim alkoholnim pančevima i čajevima, prenosi The Wall Street Journal.

Brend BeatBox, koji beleži ubrzan rast, prodao je 380.000 pakovanja 2020. godine, dok je do 2022. ta brojka porasla na skoro dva miliona, prenosi VinePair.

Prema navodima Beer Business Daily-a, očekuje se da će BeatBox do kraja 2025. godine distribuirati više od 12 miliona pakovanja, što ga čini izuzetno atraktivnom metom za Anheuser-Busch InBev.

Prema izvoru bliskom pregovorima, dogovor bi mogao da vrednuje BeatBox na oko 700 miliona dolara i uskoro bi mogao biti zaključen, pod uslovom da pregovori ne propadnu.

Ova akvizicija jasno ukazuje na ABI-jevu strategiju da privuče mlađe potrošače, demografsku grupu koja sve češće dospeva u žižu javnosti zbog smanjenog konzumiranja alkohola.

Potencijalni dogovor uklapa se u niz nedavnih akvizicija usmerenih ka mlađoj publici: u proleće 2024. godine, Sazerac je kupio BuzzBallz, viralan i snažan RTD (ready-to-drink) napitak popularan među mlađim konzumentima. U septembru iste godine, Gallo je preuzeo Whiny Baby, brend vina posebno namenjen generaciji Z, i doveo njegovog osnivača u kompaniju kao konsultanta za inovacije u potrošačkom ponašanju.

Ako se dogovor realizuje, BeatBox bi postao prvi RTD na bazi vina u okviru AB InBev portfolija, pridružujući se već postojećim brendovima kao što su Cutwater (kokteli u limenkama na bazi žestokih pića) i Nütrl Vodka Seltzer.

Priredila: InStore redakcija
Foto: BeatBox