Već više od 830 proizvoda robne marke trgovca nosi ovu oznaku, pri čemu, kako ističu iz kompanije, njihov broj svakodnevno raste.
Gde god je to moguće, oslanjamo se na prirodnost, i već možemo označiti 830 proizvoda oznakom "einfach OHNE". Hrana mora biti praktična, ukusna i bezbedna, a da se pritom ne odriče autentičnosti, užitka i kvaliteta. Zato aditivi imaju svoje opravdano mesto – tamo gde su, na primer, potrebni zbog trajnosti proizvoda, naglašava Markus Kaser, član uprave Spara.
Međutim, iz kompanije ističu da nisu svi proizvodi koji ispunjavjaju ova četiri uslova (bez konzervanasa, pojačivača ukusa, aroma i boja.) obeleženi novom oznakom.
Zbog zakonskih propisa ili ograničenog prostora na ambalaži, nije moguće svaki naš proizvod obeležiti oznakom, čak i kada ispunjava sve kriterijume, objašnjava Kaser.
Oznaka je došla nakon istraživanja kompanije sprovedeno u saradnji sa agencijom Marketagent na uzorku od 1.000 ispitanika, koje je pokazalo da gotovo 71% potrošača obraća pažnju na aditive prilikom kupovine, dok 21,6% pripadnika generacije Z to nikada ne uzima u obzir.
Istraživanje je takođe pokazalo između 60 i više od 80% austrijske populacije poznaje uobičajene aditive kao što su pojačivači ukusa, konzervansi i arome.
Dodatno, 26,8% ispitanika u potpunosti odbija pojačivače ukusa, dok 80% ne želi da ih ima u svojim prehrambenim proizvodima.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Spar

