Summi1
Darko L bocni

SAD: Monster Energy sa rastom prodaje od 16,8% u trećem kvartalu

POSLOVANJE

Svet

13.11.2025

Neto prodaja kompanije u trećem kvartalu 2025. godine porasla je za 16,8% i iznosila 2,20 milijarde dolara, u poređenju sa 1,88 milijardi dolara u istom periodu prošle godine.

Neto prodaja, isključujući alkoholne brendove, porasla je na non-GAAP osnovi za 15,8% u ovom periodu. Prodaja ovog segmenta, koji obuhvata različita zanatska piva, aromatizovana sladna pića i hard seltzer napitke, smanjena je za 17,0%, na 33,0 miliona dolara u trećem kvartalu, sa 39,8 miliona dolara u istom periodu prethodne godine.

Segment strateških brendova, koji obuhvata energetske brendove preuzete od kompanije The Coca-Cola Company, kao i povoljne energetske brendove Predator i Fury, zabeležio je rast neto prodaje od 15,9%, na 130,5 miliona dolara u trećem kvartalu 2025. godine, sa 112,6 miliona dolara u istom periodu 2024. godine.

Neto prodaja segmenta Monster Energy, koji uključuje Monster Energy, Reign Total Body Fuel, Reign Storm i Bang Energy napitke, porasla je za 17,7%, na 2,03 milijarde dolara u trećem kvartalu 2025. godine, u poređenju sa 1,72 milijarde dolara u trećem kvartalu 2024. godine.

Neto prodaja kupcima izvan SAD porasla je za 23,3%, na 937,1 milion dolara u kvartalu, sa 760,1 milion dolara u istom kvartalu 2024. godine. Međunarodna tržišta činila su 43% ukupne neto prodaje, u poređenju sa 40% prethodne godine, što je najviši udeo međunarodne prodaje u jednom kvartalu u istoriji kompanije.

Globalna kategorija energetskih napitaka nastavlja da pokazuje stabilan rast, podstaknut rastućom potražnjom potrošača. Ponovo smo ostvarili snažne finansijske rezultate u trećem kvartalu 2025. godine, sa rekordnim neto prihodima od prodaje, bruto profitom, operativnim prihodom i neto dobiti. Rezultati kvartala odražavaju snagu naših brendova i posvećenost naših timova širom sveta. Rezultati kvartala takođe odražavaju uspeh naših inovacija, koje snažno odjekuju kod potrošača. Inovacije ostaju ključ naše dugoročne strategije rasta. Uzbuđeni smo zbog novih proizvoda planiranih za jesen 2025. i bogatog portfolija planiranih inovacija za 2026. godinu, uključujući i lansiranje FLRT — našeg brenda namenjenog ženama — krajem prvog kvartala, koji ćemo u početku predstaviti u četiri ukusa, rekao je Hilton H. Schlosberg, izvršni direktor kompanije Monster Beverage Corporation.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Unsplash