Maloprodajni lanac je ovoj liniji dao svetliji i živopisniji dizajn kroz proizvode Specially Selected White, Seeded i Dark Rye Sourdoughs, prenosi Grocery Gazette.
Ovaj potez deo je napora diskontera da smanji upotrebu plastike radi podsticanja održivosti, kao i da ponudi kupcima ambalažu sa luksuznijim izgledom.
Naše Specially Selected kiselo testo je omiljeno među kupcima, a ovo osveženje ambalaže ga čini još boljim – daje mu svetliji, luksuzniji izgled koji se ističe na polici. To je još jedan korak ka smanjenju plastike, pokazujući da sjajan dizajn može ići ruku pod ruku sa ispravnim delovanjem prema planeti, bez kompromisa po pitanju kvaliteta ili vrednosti, rekla je Julie Ashfield, direktorka za komercijalne poslove u kompaniji Aldi UK.
Novo brendiranje dolazi nakon što je prodaja linija hleba od kiselog testa porasla za 50% od početka godine, što je rezultat rastuće potražnje potrošača za pristupačnim, ali kvalitetnim hlebovima.
Aldi je takođe nedavno lansirao Specially Selected Toasting Loaf, koji takođe koristi kombinovanu ambalažu od papira i folije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Aldi

