Summi1
Summit2

Završen drugi Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja

AKTUELNO

Podrška

31.10.2025

Drugu godinu zaredom, uspešno je završen Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja, simbol osnaživanja, edukacije i podrške svim ženama. Ovaj program nastao je kao inicijativa kompanije Henkel i brenda Schwarzkopf Gliss, tokom prolećnog i jesenjeg ciklusa, polaznice dobijaju dragocene uvide i podršku stručnjaka iz različitih industrija sa ciljem jačanja samopouzdanja žena i posvećenosti ličnom razvoju.

Kako je saopšteno iz kompanije, ove godine, polaznice su tokom prolećnog ciklusa imale jedinstvenu priliku da prate predavanja posvećena ličnoj snazi, usavršavanju javnog nastupa i tehnikama prevencije sagorevanja na poslu. Jesenji ciklus je u fokusu imao mentalno zdravlje, kao i lifestyle savete korisne za svakodnevni život.

Posebnu pažnju u jesenjem ciklusu privukla je interaktivna panel diskusija pod nazivom „Snažne žene za snažan svet: Priče preduzetnica“. Uz inspirativne priče četiri uspešne dame Stelle Karl Ćosić, Lane Krunić, Milice Ličine i Mirjane Starčević koje su se odvažile da napuste korporacije i započnu sopstveni posao, polaznice su imale priliku da se upoznaju sa svim izazovima, nepredviđenim situacijama, odricanjima, ali i čarima uspeha žena u preduzetništvu. Panel je moderirala Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija. 

Veoma smo ponosni što smo uspešno priveli kraju drugi Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja. Verujemo da su rad na sebi, međusobno osnaživanje i podrška ključni za samopouzdanje svih žena. U vremenu kada su poslovni izazovi sve veći, nastavljamo sa našom misijom rada na najboljoj verziji sebe, podržavamo rad na sebi koji zahteva posebne veštine, svesni da paralelni rad na ličnom i profesionalnom razvoju može biti posebno izazovan. Uz ovaj projekat omogućavamo polaznicama priliku da steknu neophodna znanja i veštine ključne za ostvarivanje svog punog potencijala. Drago nam je što smo i ove godine uspeli da ispunimo očekivanja nove generacije polaznica i verujemo da će znanja stečena na programu uspešno primeniti u budućnosti, izjavila je Milica Šljivančanin. 

Završnicu programa obeležilo je druženje u prijatnoj atmosferi gde su polaznice imale priliku da se bolje upoznaju sa portfolijom brenda Schwarzkopf Gliss. Uz to, za dame je organizovano i portretno fotografisanje, upravo u stilu čuvene siluete Schwarzkopf logotipa. 

Kompanija Henkel posvećena je društveno odgovornom poslovanju i kroz Schwarzkopf Gliss Program Samopouzdanja, kontinuirano pruža podršku u osnaživanju žena. Kao jedinstvena prilika za sticanje novih znanja, ali i međusobnog povezivanja. Program je i ove godine doprineo stvaranju zajednice žena koje će oblikovati snažniji i lepši svet, istakli su iz kompanije. 

Izvor: InStore magazin
Foto: Igor Prusac