Summi1
Summit2

Španija: Dia povećava tržišno učešće i ubrzava širenje mreže

POSLOVANJE

Svet

28.10.2025

Dia, četvrti najveći trgovac prehrambenim proizvodima u Španiji, povećala je svoje tržišno učešće za 0,14 poena, na 5,1% u septembru u poređenju sa istim periodom prošle godine, prema podacima kompanije NielsenIQ.

Istovremeno, Dia ubrzava širenje svoje mreže prodavnica, prenosi ESM magazine.

Generalni direktor Ricardo Álvarez najavio je na kongresu AECOC da kompanija sada planira da otvori oko 90 novih prodavnica do kraja 2025. godine, što predstavlja povećanje od 50% u odnosu na prvobitni strateški plan koji je predviđao 60 otvaranja godišnje.

Dugoročni cilj je otvaranje ukupno 300 novih prodavnica do 2029. godine.  

Osim tradicionalnog formata supermarketa, Dia je uspostavila partnerstvo sa kompanijom BP, što je dovelo do pokretanja lanca prodavnica praktične kupovine na BP benzinskim stanicama.  

Partnerstvo je započelo otvaranjem prve dve prodavnice na BP benzinskim stanicama ranije ovog meseca. 

Priredila: InStore redakcija
Foto: Dia