Rast je predvođen segmentom hrane koji je porastao za 2,2%, što odražava nastavak pozitivnog trenda u svim formatima, posebno u hipermarketima gde je prodaja porasla za 0,5%.
U Evropi je prodaja porasla za 1,0%, uz rast prodaje u Francuskoj i Španiji, dok je u Latinskoj Americi zabeležen rast od 5,5%.
Integracija Cora i Match lanaca odvija se prema planu. Bivši hipermarketi Cora imaju koristi od usklađivanja cena sa Carrefour hipermarketima, jačanja prisustva privatnih marki, primene promotivnih mehanizama Grupe, programa lojalnosti !Le Club Carrefour! i modernizacije korisničkog iskustva. Ove inicijative, koje trenutno privremeno utiču na prodaju, već daju prve vidljive rezultate, posebno u pogledu percepcije cena, zadovoljstva kupaca i postepenog rasta broja računa u prodavnicama, saopšteno je iz kompanije.
Ovaj treći kvartal potvrđuje snagu našeg modela i relevantnost naših strateških izbora. Istovremeno, preduzeli smo dodatne korake u sprovođenju naše strateške revizije, refinansiranjem gotovo celokupnog duga Carrefour-a Brazil i proširenjem kupovne alijanse Concordis, što će trajno ojačati konkurentnost Grupe. Zahvaljujući stabilnom zamahu prodaje u Evropi, uspešnom sprovođenju plana smanjenja troškova i finansijskoj disciplini, potvrđujemo naše ciljeve za 2025. godinu, rekao je Alexandre Bompard, predsednik i izvršni direktor Carrefour-a.
Podsetimo, kompanija je nedavno saopštila planove za prodaju 1.200 prodavnica u Italiji NewPrinces grupi, napuštajući time italijansko tržište. Kraj ove transakcije očekuje se do kraja 2025. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore

