Summi1
Summit2

Poznat novi Heineken Player 0.0 šampion Srbije

AKTUELNO

Srbija

21.10.2025

Finalom na NAVAK (Nacionalna vozačka akademija) stazi završena je ovogodišnja sezona takmičenja Heineken Player 0.0, koja je okupila hiljade ljubitelja gejminga i Formule 1.

Nakon višenedeljnih onlajn kvalifikacija u virtuelnom nadmetanju, 32 najuspešnija igrača susrela su se u velikom finalu i borila za priliku da upoznaju četvorostrukog i aktuelnog šampiona Formule 1 – Maxa Verstappena.  

Kao odgovoran brend piva, Heineken dosledno promoviše poruku da alkohol i vožnja ne idu zajedno. To je potvrdio i Predrag Kizić, ovogodišnji šampion lokalnog takmičenja, koji je pokazao da se odgovornost i takmičarski duh mogu savršeno spojiti. On će se u Madridu pridružiti pobednicima iz celog sveta, odmeriti vozačke veštine, ali se i družiti sa čuvenim „Letećim Holanđaninom“.

Drugo mesto zauzeo je Marko Pešut, kome je pripao vaučer za kupovinu gejming opreme u vrednosti od 1.000 evra, dok je treće mesto osvojio Nikola Jordanoski, i time postao vlasnik Sony PlayStation 5 konzole.

Direktor marketinga kompanije Heineken Srbija Darko Milovanović istakao je da Heineken svaku inicijativu vidi kao priliku da inspiriše i poveže ljude.

Za Heineken svaka kampanja je prilika da pošaljemo poruku koja inspiriše, povezuje ljude i stvara nezaboravna, osvežavajuća iskustva. Veoma smo ponosni na kampanju Player 0.0, kojom podsećamo da istinska zabava dolazi onda kada uživanje i odgovornost idu ruku pod ruku. Heineken 0.0 je pravi saveznik svih vozača, koji im pruža priliku da uživaju u prepoznatljivom ukusu Heineken piva, ali bez alkohola, rekao je Milovanović.

Heineken nastavlja svoju misiju podizanja svesti o odgovornoj konzumaciji i bezbednoj vožnji, a kampanja „Player 0.0“ posebno doprinosi prenošenju te poruke među mlađom generacijom vozača i tehnološki orijentisanom publikom, kroz format koji spaja takmičarski duh, zabavu i društvenu odgovornost.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lazar Madić