Naime, trgovac dodatno proširuje asortiman za 10%, dodajući 80 novih proizvoda osmišljenih da "inspirišu i oduševe kupce", navodi se u saopštenju kompanije.
Naš No.1 asortiman je vrhunski brend za ljubitelje hrane i izuzetno smo uzbuđeni što možemo da zadovoljimo apetite naših kupaca za novim proizvodima uz još više zaista inovativne hrane i pića, koja će biti lansirana u okviru naše jesenje ponude. Waitrose No.1 nudi ono najbolje u pogledu kvaliteta i ukusa, i predstavlja prvi izbor za one koji cene izvrsnost u svakom obroku, poručila je Maddy Wilson, direktorka za privatne brendove u Waitrose-u.
Brend nastavlja da jača, sa porastom prodaje od 26% na godišnjem nivou, pri čemu su najprodavaniji proizvodi Waitrose No.1 Red Choice Vine Tomatoes, Waitrose No.1 Scottish Prime Salmon Fillet i Waitrose No.1 Speciality British Strawberries.
Povodom proširenja, Waitrose je udružio snage sa pop ikonom Chesneyjem Hawkesom i poznatim DJ Sigalom, kako bi snimili novu verziju njegovog hita iz devedesetih "The One and Only". Spot prikazuje ikonu devedesetih osvetljenu reflektorima u prolazima prodavnice Waitrose, dok izvodi potpuno novi remiks pesme.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Waitrose