EBITDA je u ovom periodu smanjena za 4,2% na godišnjem nivou, dok se neto dug povećao za 1,1 milijardu evra u poređenju sa istim periodom prošle godine, navodi se u izveštaju grupe.
Grupa očekuje da će konsolidovani prihodi porasti na oko 91,5 milijardi evra za celu fiskalnu 2025. godinu.
Kompanija je navela da očekuje privremeno prigušene rezultate, uglavnom zbog ciljanih ulaganja u održivost poslovanja i povećanja troškova povezanih sa tržišnim okolnostima. Takođe je dodala da se očekuje da će učinak biti ispod nivoa iz prethodne godine, ali u skladu sa planiranim očekivanjima.
Maloprodaja u Nemačkoj – najveći poslovni segment grupe – zabeležila je rast prihoda od 2,8%, na 20,9 milijardi evra.
Međunarodna maloprodaja, sa prihodima od 10,3 milijarde evra (rast od 5,1% na godišnjem nivou), predstavljala je drugi po veličini poslovni segment grupe u prvoj polovini 2025. godine.
Segment pogodnosti (convenience) ostvario je prihod od 7,5 milijardi evra, što je na istom nivou kao prethodne godine, pri čemu je pad prihoda u Holandiji i Belgiji usled ograničenja prodaje u sektoru duvana nadoknađen unutar segmenta pogodnosti.
Segment putovanja i turizma zabeležio je prihod od 3,5 milijardi evra, što je rast od 17,4% na godišnjem nivou.
Prihod u sektoru "uradi sam" (DIY) prodavnica blago je opao za 1,2%, usled značajnog pada potrošačkog poverenja u celom sektoru.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Pixabay