Summi1
Summit2

UK: PepsiCo lansirao ograničeno izdanje soka sa ukusom medenjaka

AKTUELNO

Marketing

17.10.2025

Kompanija je, u susret prazničnom periodu, lansirala limitirano izdanje Pepsi soka sa ukusom medenjaka.

Pepsi Gingerbread je lansiran u Tesco prodavnicama, pridružujući se Pepsi Strawberries ‘N’ Cream i Cream Soda varijantama bez šećera.

Dostupan je u bocama od 500 ml, 600 ml i dve litre, kao i u pakovanju od osam limenki do 31. decembra, prenosi The Grocer.

Sezonsko bezalkoholno piće nudi "ukuse i arome đumbira, cimeta i vanile" koji su "sinonim za Božić", rekao je Pepsi dobavljač Carlsberg Britvic.

Kako navode, "upečatljivo praznično pakovanje" isticaće se na policama i "podstaćiće više ljudi da probaju Pepsi".

Lansiranje će biti podržano aktivacijama u prodavnicama i degustacijama, uz aktivnosti na društvenim mrežama i oglašavanje na određenim lokacijama.

Priredila: InStore redakcija
Foto: PepsiCo