Summi1
Summit2

Severna Makedonija: Kam obeležava 30 godina poslovanja

AKTUELNO

Region

10.10.2025

Trgovački lanac ove godine obeležava tri decenije jubileja i ulazi u novo poglavlje svoje uspešne makedonske priče zasnovane na kvalitetu i poverenju.

Putovanje Kama počinje 1995. godine otvaranjem prve prodavnice Kamfud. Godine 1999. otvaraju se vrata i prvog hard-diskont marketa pod imenom Kam. Tokom godina, Kam donosi brojne inovacije: prvu privatnu marku Alpico 2003. godine, prve markete u Bugarskoj 2016, početak poslovanja na Kosovu iste godine i otvaranje sopstvenog logističkog centra 2021.

Danas mreža Kama broji 86 marketa u Severnoj Makedoniji i 26 u Bugarskoj, dok ponuda obuhvata više od 1.700 proizvoda, od kojih je više od 600 privatnih trgovačkih marki.

Trgovac je osam godina zaredom market broj jedan u Severnoj Makedoniji prema mišljenju potrošača. Dobitnik je priznanja "Best Buy" za najbolji odnos cene i kvaliteta i "Qudal" za apsolutni kvalitet. 

Kompanija kontinuirano podržava makedonsku ekonomiju, sarađuje sa više od 160 lokalnih proizvođača, a na makedonskom tržištu je samo u 2024. godini plasirala domaće proizvode vrednije od 113 miliona evra.

U oktobru i novembru planiran je veliki broj aktivnosti za potrošače. Biće organizovana velika nagradna igra sa ukupnim fondom većim od 3.000.000 denara, kao i brojne promocije i popusti. Planirana je i velika zabava povodom otvaranja novog marketa u Kiseloj Vodi, kada će biti najavljen i novi Retail Park kao deo budućih planova razvoja.

Tri decenije smo uz naše potrošače i zajedno pišemo ovu uspešnu priču. Njihovo poverenje je naša najveća nagrada i naša najveća odgovornost. Zato ćemo i u budućnosti ostati posvećeni istoj misiji – redovno niske cene, visok kvalitet i briga za svakog kupca, ističu iz menadžerskog tima kompanije Kam.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Kam