Bruto prodaja dostigla je 2,95 milijardi evra, što predstavlja povećanje od 2,9% u odnosu na prethodnu godinu, dok je neto profit iznosio 55,5 miliona evra, što je rast od 10,6% na godišnjem nivou, saopštila je kompanija.
EBITDA je porasla na 157,5 miliona evra, što je 1,8% više nego u istom periodu prošle godine, prenosi ESM magazine.
Kompanija je takođe nastavila širenjem i modernizacijom svoje maloprodajne mreže otvaranjem 31 nove prodavnice, uključujući šest sopstvenih i 25 franšiznih objekata.
Trgovac je u ovom periodu lansirao i Marketplace platformu, sa ciljem da proširi svoju onlajn ponudu i poboljša digitalno iskustvo kupovine.
Ovi rezultati odražavaju snagu našeg poslovnog modela i poverenje naših kupaca. Uspeli smo da povećamo prodaju i profit u zahtevnom okruženju, kombinujući konkurentne cene sa čvrstom posvećenošću zdravoj ishrani, održivosti i lokalnom prosperitetu. Uštede koje smo preneli na domaćinstva, promocija naših sopstvenih brendova i bliska saradnja sa lokalnim proizvođačima stubovi su koji jačaju našu kooperativnu svrhu, poručila je Rosa Carabel, izvršna direktorka Eroski grupacije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Eroski