Produženo partnerstvo odražava uverenje kompanije Heineken da jedinstvena navijačka kultura ženskog fudbala, gde se navijači okupljaju, slobodno mešaju i uživaju u igri u duhu radosti i povezanosti, predstavlja snažan izraz istinskog zajedništva, navodi se u saopštenju kompanije.
U Heinekenu smo oduvek ponosni što podržavamo fudbal i oduševljeni smo što danas možemo da produžimo tu posvećenost. Jedinstvena navijačka kultura ženskog fudbala, gde rivali mogu da sede jedni pored drugih i povežu se kroz zajedničku strast prema igri, odražava osećaj istinskog zajedništva koji pokreće i naše poslovanje napred. Kao što igre ujedinjuju ljude na terenu i van njega, verujemo u stvaranje veza koje traju, rekla je Joanna Price, direktorka korporativnih odnosa u Heinekenu.
U skladu sa novom posvećenošću, Heineken će oživeti svoje sponzorstvo kroz aktivacije koje slave raznolikost, ujedinjuju navijače i stvaraju značajne trenutke povezivanja oko zajedničke strasti prema igri.
Iz kompanije poručuju da je Heineken posvećen tome da bude lider, bilo kroz negovanje kulture umerenosti promovišući pića sa niskim ili bezalkoholnim sadržajem, sprovođenje globalnih kampanja koje podstiču druženje uživo bez ekrana, ili kroz partnerstva sa velikim događajima koji oličavaju istinsko zajedništvo – poput UEFA Lige šampiona za žene.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken