Summi1
Summit2

SAD: Amazon lansirao novi brend Amazon Grocery

AKTUELNO

PL

07.10.2025

Amazon je najavio pokretanje nove privatne robne marke pod nazivom Amazon Grocery, koja objedinjuje Amazonove robne marke Amazon Fresh i Happy Belly i obuhvata više od 1.000 prehrambenih proizvoda.

U ponudi se nalaze proizvodi od mleka i maslinovog ulja do svežeg voća i povrća, mesa i morskih plodova, a većina artikala košta manje pet dolara, navodi se u saopštenju kompanije.

Sa brendom Amazon Grocery, pojednostavljujemo način na koji kupci otkrivaju i kupuju našu široku ponudu proizvoda privatne robne marke, zadržavajući kvalitet i vrednost koju kupci očekuju i zaslužuju. U vreme kada su potrošači posebno osetljivi na cene, Amazon Grocery donosi više od 1.000 kvalitetnih prehrambenih proizvoda iz svih kategorija koji ne prave kompromis između kvaliteta i ukusa — od sveže hrane do grickalica i osnovnih namirnica za špajz - sve po niskim, konkurentnim cenama koje pomažu kupcima da više uštede na namirnicama, izjavio je Jason Buechel, potpredsednik Amazon Worldwide Grocery Stores i izvršni direktor Whole Foods Market-a.

Ambalaža proizvoda pod novom markom ima moderan, čist i prepoznatljiv dizajn, sa jasnom i čitljivom tipografijom koja olakšava kupovinu i pomaže u brzom prepoznavanju opcija.

U duhu održivosti, nova ambalaža takođe smanjuje upotrebu plastike - na primer, pakovanja za Amazon Grocery jabuke sada koriste 50% manje plastike u odnosu na prethodna. Ambalaža takođe ističe transparentnost, sa jasno prikazanim nutritivnim vrednostima i jednostavno označenim sastojcima, kako bi kupci mogli donositi informisane odluke o zdravlju.

U narednim mesecima, očekuje se još šira ponuda, uključujući zamrznute obroke od testenine, nadeve za pite, granolu i kolače, kao i proširen izbor mesnih delikatesa, konzerviranog pasulja i zamrznutog povrća.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Amazon/Business Wire