U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u oktobarskom broju:
- Kako pokazuje istraživanje agencije Focus, u kategorijama zamrznute hrane su primećene promene u periodu januar–jul 2024. i istog perioda 2025. godine. Najjače oglašavana kategorija, zamrznuto povrće solo, beleži blagi pad sa 17,7% na 17,3%. Zamrznuta testa opadaju sa 15,6% na 12,6%. Nasuprot tome, mešano povrće raste sa 10,1% na 12,9%. Zamrznuta riba ostvaruje umereni rast sa 6,9% na 7,1%. Najizraženiji porast beleži zamrznuti krompir, koji skače sa 5,6% na 7,8%.
- Iz agencije Mediana navode da je uvek zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda videti i relativno učešće velikih i umerenih konzumenata, odnosno svih onih koji su zamrznuto povrće konzumirali jednom nedeljno i češće. Najveći procenat velikih i umerenih konzumenata zamrznutog povrća je u Srbiji (37,9%), dok je najmanji procenat velikih i umerenih konzumenata zamrznutog povrća u Sloveniji (20,4%). Postoji približno 3,8 miliona ljudi na ova četiri tržišta koji su konzumirali ovu kategoriju jednom nedeljno i češće.
Budite deo oktobarskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498