U nastavku, donosimo fragmente, a kompletne analize možete pronaći u oktobarskom broju:
- Smart Plus Research: U poređenju sa rezultatima našeg istraživanja iz 2023. godine, čokoladni snek barovi su i dalje najpopularniji (86%), popularnost musli barova je blago porasla, pa ih sada jede nešto više od jedne trećine (38%), dok proteinske barove i dalje konzumira pretežno isti procenat ljubitelja snek barova – jedna petina. Baš kao i u prethodnom merenju, i sada su musli barovi značajno češći izbor žena (46%) u odnosu na muškarce (29%), dok mladi više od ostalih uzrasnih grupa vole da sebe počaste proteinskim barom (39%).
- YouGov: Penetracija snek barova u posmatranom periodu iznosi 32%, što znači da je blizu trećine domaćinstava u Srbiji barem jednom kupilo neki od proizvoda iz analizirane kategorije… Snek barovi su se i učestalije kupovali u analiziranom petomesečnom periodu – frekvencija kupovine iznosi tri puta… Među različitim vrstama snek barova, cereal barovi generišu 58% ukupne kupljene količine kategorije. Slede voćni barovi i barovi sa semenkama i orašastim plodovima sa 24% i proteinski barovi sa 17%.
Budite deo oktobarskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498