Preuzimanje Brodokomerca označilo je značajniju prisutnost Tommy lanca na lokalnom tržištu, što je rezultiralo unapređenjem ponude u pogledu asortimana i konkurentnosti, te adaptaciju i modernizaciju prodajnih prostora uz očuvanja radnih mesta zaposlenih, navodi se u saopštenju kompanije.
Novootvorena prodavnica, koja se prostire na površini od 400 kvadratnih metara, adaptirana je i prilagođena standardima uređenja trgovca, pri čemu je korišćena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.
Ponudu lanca karakteriše široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, pri čemu se posebno ističe pekara sa svežim pecivom.
U supermarketu je modernizovan i ubrzan proces prihvata ambalaže instaliranjem sistema za prihvat ambalaže.
Iz kompanije poručuju da nastavljaju sa realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj, čime pokazuju usmerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji, s posebnim naglaskom na Primorsko-goransku županiju.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Tommy