Grupni prilagođeni operativni profit porastao e u ovom periodu za 1,6%, na 1,67 miliona funti.
Prilagođena razblažena zarada po akciji porasla je za 6,8% na 15,43 penija, vođena višim grupnim prilagođenim operativnim profitom i benefitima od tekućeg programa otkupa akcija.
Slobodan novčani tok je porastao za 2,9% na 1,29 miliona funti, usled priliva obrtnog kapitala zbog snažne prodaje i nastavka discipline kapitala, navodi se u saopštenju kompanije.
Tržišni udeo u UK porastao je za 77 baznih poena YoY na 28,4%, sa dobitkom u 28 uzastopnih četvoronedeljnih perioda.
Ukupna percepcija brenda porasla je za 96 baznih poena YoY, sa stalnim dobicima u zadovoljstvu (+263bp), vrednosti (+89bp) i kvalitetu (+13bp), nadmašujući prosečne rezultate konkurenata u svih šest mera koje prati YouGov.
Zadovoljan sam našim rezultatima u prvoj polovini godine, koji se nadovezuju na već snažan momentum. Posebno ističem rast našeg tržišnog udela u Ujedinjenom Kraljevstvu, što je rezultat odlučnih poteza koje smo povukli početkom godine kako bismo dodatno investirali u vrednost, kvalitet i uslugu. Mere koje smo preduzeli kako bismo održali niske cene poboljšale su našu cenovnu poziciju u odnosu na tržište. Konkurencija ostaje snažna, a s obzirom na nastavak pritiska na kućne budžete, ostajemo posvećeni tome da kupcima obezbedimo najbolju moguću vrednost kupovinom u Tesco-u. Kako nastavljamo da investiramo, stvaramo održivu vrednost za sve naše zainteresovane strane. Naše kolege su u središtu svega što radimo i želim da im zahvalim na ulozi koju svako od njih ima u isporuci najboljeg za naše kupce, poručio je Ken Murphy, glavni izvršni direktor kompanije Tesco.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore