Summi1
Summit2

Francuska: Robert Pattinson novi ambasador brenda 1664

AKTUELNO

Marketing

02.10.2025

Premijum francuski brend piva 1664, pod vlasništvom Carlsberg grupe, najavio je početak saradnje sa glumačkom zvezdom Robertom Pattinsonom kao novim globalnim ambasadorom brenda.

Ova saradnja predstavlja novo, uzbudljivo poglavlje za 1664, spajajući Pattinsonov jedinstveni stil i pogled na svet sa pariskim korenima i nenametljivom sofisticiranošću brenda, navodi se u saopštenju kompanije.

U srcu partnerstva, kako ističu iz Carlsberga, nalazi se globalna kampanja koja će biti lansirana 2026. godine i koja donosi filmsko istraživanje kontrastnih pogleda na dobar ukus.

Koncept kampanje režiraće filmski stvaralac Brady Corbet. Njegov najnoviji dugometražni film, The Brutalist, objavljen je 2024. godine i naišao je na pohvale kritike, osvojivši 10 nominacija za Oskara u kategorijama Najbolji reditelj i Najbolji originalni scenario. Corbet je takođe dobitnik Srebrnog lava na Venecijanskom filmskom festivalu i nagrade za Najboljeg reditelja na Zlatnim globusima.

Oduševljeni smo što spajamo Roberta Pattinsona i Bradyja Corbeta, dve ikone moderne kreativnosti, kako bismo stvorili kampanju koja dramatizuje debatu o dobrom ukusu. Zajedno, njihove jedinstvene ličnosti i kreativni stilovi izazivaju konvencije, pri čemu je 1664 u srcu diskusije. Naša dugogodišnja misija da pivo podignemo na nivo premijum životnog stila je u toku. Ovo je tek prvi gutljaj; pratite šta sledi, poručio je Nikola Maravić, globalni direktor marketinga 1664.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg