Ova saradnja predstavlja novo, uzbudljivo poglavlje za 1664, spajajući Pattinsonov jedinstveni stil i pogled na svet sa pariskim korenima i nenametljivom sofisticiranošću brenda, navodi se u saopštenju kompanije.
U srcu partnerstva, kako ističu iz Carlsberga, nalazi se globalna kampanja koja će biti lansirana 2026. godine i koja donosi filmsko istraživanje kontrastnih pogleda na dobar ukus.
Koncept kampanje režiraće filmski stvaralac Brady Corbet. Njegov najnoviji dugometražni film, The Brutalist, objavljen je 2024. godine i naišao je na pohvale kritike, osvojivši 10 nominacija za Oskara u kategorijama Najbolji reditelj i Najbolji originalni scenario. Corbet je takođe dobitnik Srebrnog lava na Venecijanskom filmskom festivalu i nagrade za Najboljeg reditelja na Zlatnim globusima.
Oduševljeni smo što spajamo Roberta Pattinsona i Bradyja Corbeta, dve ikone moderne kreativnosti, kako bismo stvorili kampanju koja dramatizuje debatu o dobrom ukusu. Zajedno, njihove jedinstvene ličnosti i kreativni stilovi izazivaju konvencije, pri čemu je 1664 u srcu diskusije. Naša dugogodišnja misija da pivo podignemo na nivo premijum životnog stila je u toku. Ovo je tek prvi gutljaj; pratite šta sledi, poručio je Nikola Maravić, globalni direktor marketinga 1664.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg