Autor: Euromonitor International
Govoreći na inauguralnoj konferenciji "Euromonitor Live: First Look", koja je bila posvećena zdravlju potrošača, stručnjaci su ovaj pomak pripisali rastućoj svesti o ulozi proteina u dobrobiti i imunitetu.
Kako potrošači sve više prepoznaju važnost proteina u održavanju opšteg zdravlja, industrija suplemenata svedoči značajnom pomaku ka prevenciji i dobrobiti, podstaknutom rastućom potražnjom različitih potrošačkih grupa, rekao je Matthew Oster, direktor odeljenja za uvide u zdravlje, lepotu i higijenu u Euromonitor International-u, pozivajući se na najnovija saznanja o zdravlju potrošača i trendovima iz baze znanja Euromonitor International’s Passport.
Promenjena slika benefita proteina
Žene su među nekoliko potrošačkih grupa koje su pod uticajem povećanog razumevanja benefita proteina izvan njegove tradicionalne povezanosti sa fitnesom.
Tržište suplemenata proteina u Indiji beleži rast potražnje od 14% na godišnjem nivou, podstaknuto visokim stopama nedostatka proteina, gde veliki deo populacije prati vegetarijansku ili vegansku ishranu. U SAD, suplementacija proteinima beleži snažan porast potražnje jer se potrošači suočavaju sa rastućim troškovima proteina zbog inflacije, posebno kada je reč o jajima.
Međutim, privlačnost proteina za sportsku ishranu ostaje snažna na tržištima poput Južne Koreje, gde tržište gotovih proteinskih napitaka cveta zahvaljujući rastu i kulture odlaska u teretanu i opšte potrošnje za zdravlje.
Širenje uticaja proteina izvan kategorije suplemenata i kulture odlaska u teretanu
Podstaknuti ovim promenama u motivacijama potrošača, tvrdnje o proteinima šire se izvan tradicionalnih suplemenata i proizvoda sportske ishrane i prodiru u nove grupe prehrambenih i pića proizvoda.
Iako tvrdnje o proteinima nisu nove za pakovane prehrambene artikle poput snek barova i biljnih alternativa, industrija beleži sve veći zamah kod napitaka obogaćenih proteinima poput voda, sokova, čajeva i kafa. Nedavni primeri uključuju Nestle-ov visokoproteinski Milo Pro i Don’t Quit, proteinsku sodu koju podržava Keurig Dr Pepper, a oba proizvoda lansirana su ove godine.
Brendovi takođe razvijaju proizvode obogaćene proteinima koji su usmereni na potrebe specifične za životne faze i pol, kao što su podrška ishrani tokom upotrebe GLP-1 ili benefiti za menstrualno zdravlje.
Nastavićemo da svedočimo rastu industrije proteinskih proizvoda kako se budu pojavljivale prilike za inovacije koje odgovaraju zdravstvenim potrebama potrošača i evoluirajućoj potražnji. Ovo je najbolje ilustrovano brendovima poput The Whole Truth, koji pozicionira suplemente proteina kao neophodan dodatak tradicionalnoj hrani za osiguranje optimalnog zdravlja. Brend je ostvario održivu stopu rasta od 88% do 2025. i brzo postaje lider u e-trgovini u oblasti zdravlja potrošača, zaključio je Nick Stene, viši globalni menadžer za uvide u zdravlje potrošača u Euromonitor International-u.
O "Euromonitor Live: First Look" "Euromonitor Live: First Look" je serija vebinara kompanije za analitiku podataka Euromonitor International, koja pruža stručno tumačenje najnovijih, do tada neobjavljenih globalnih podataka kompanije i nudi autoritativne uvide u aktuelne trendove i kratkoročne tržišne izglede. Serija kompanijama daje rani pristup novoobjavljenim podacima o veličini i udelu, koji pokrivaju 100 tržišta, kao i ključnim trendovima koji oblikuju industriju do 2030. godine, kako bi informisala njihove strateške odluke. |
O kompaniji Euromonitor International je svetski lider u analitici podataka i istraživanju tržišta, industrija, ekonomija i potrošača. Kompanija pruža globalne uvide i podatke o hiljadama proizvoda i usluga kako bi pomogla klijentima da otključaju svet mogućnosti i prvu su destinacija za organizacije koje traže rast. Uz smernice kompanije, klijenti mogu donositi hrabre, strateške odluke sa sigurnošću. Kompanija ima 16 kancelarija širom sveta, sa više od 1.000 analitičara koji pokrivaju 210 zemalja i 99,9% potrošača u svetu, i koristi najnovije tehnike nauke o podacima i istraživanja tržišta da bi svojim klijentima pomogla da razumeju globalna tržišta. |