Nova linija “the edit”, najveće vlastito lansiranje u segmentu nege kože u poslednjih nekoliko godina, uključuje 17 premijum proizvoda, od kojih devet nosi MTick sertifikat, prenosi Grocery Gazette.
Sertifikat, koji je razvio GenM, predstavlja univerzalnu oznaku za proizvode koji odgovaraju na izazove povezane sa menopauzom, poput promena u teksturi i elastičnosti kože.
Proizvodi u okviru nove linije su cruelty-free i dermatološki testirani, a u oktobru, tokom Meseca podizanja svesti o menopauzi, biće predstavljeni i u GenM sertifikovanom “Beauty Plinth-u” u odabranim prodavnicama.
Ovo je najveće vlastito lansiranje u nezi kože posle dugo vremena, iza kojeg stoji tim od 1.200 beauty stručnjaka. naglasio je Richard Welch, senior kupac za segment nege kože u kompaniji Sainsbury's.
Ponosni smo što je Sainsbury’s član GenM kolektiva, a sada, sa ‘the edit’ kao prvom linijom vlastitog brenda koja nosi MTick sertifikat, ne bismo mogli biti zadovoljniji. Ujedinjeni pod oznakom MTick, trgovci poput Sainsbury’s-a menjaju maloprodajni krajolik, pružajući izbor, poverenje i vidljivost i osnažujući žene da sa lakoćom pronađu i kupe proizvode prilagođene menopauzi, čime stvaraju novu maloprodajnu kategoriju sa svrhom, dodala je Heather Jackson, izvršna direktorka i osnivačica GenM-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Sainsbury's