Summi1
Summit2

12. FMCG Summit Beograd: Where consumers spend their time: unlocking growth through messaging

NAJAVE

Srbija

29.09.2025

InStore Srbija, dvanaestu godinu zaredom, organizuje FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 13. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Nikos Syrios, Advertising Sales Manager, CEE, Rakuten Viber. Ne propustite priliku da ga čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita Beograd 2025!


Šta ćemo čuti?

Potrošači provode veliki deo dana na mobilnim uređajima i u aplikacijama za razmenu poruka. Ova sesija će istražiti kako FMCG brendovi mogu da se povežu sa kupcima na pravom mestu i u pravom trenutku — pretvarajući razgovore u angažman, a angažman u rezultate. Kroz stvarne primere i priče o uspehu, pokazaćemo kako brendovi postižu vidljivost, rešavaju ključne poslovne ciljeve i podstiču merljiv rast.


O govorniku

Nikos ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima. Njegova stručnost obuhvata prodaju, razvoj poslovanja i marketing, a posebno ima bogato iskustvo u upravljanju omnichannel i e-commerce operacijama. U kompaniji Viber zadužen je za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu. Pre nego što se pridružio Viberu, Nikos je vodio globalni projekat ekspanzije e-trgovine renomiranog maloprodajnog lanca za kućne proizvode i nadgledao početno lansiranje i razvoj brenda u Grčkoj.


O KOMPANIJI

Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najčešće preuzimanih aplikacija na svetu. Omogućava ljudima da se povežu na siguran način, kako bi mogli da uživaju u dragocenim trenucima sa porodicom i prijateljima, upravljaju poslovnim odnosima ili slede svoje strasti – sve na jednom mestu. Kao super aplikacija, pruža korisnicima usluge koje pokrivaju sve aspekte njihovih svakodnevnih potreba i olakšavaju im život.

Za poslovne korisnike, Rakuten Viber nudi reklamna rešenja (baner oglasi, brendirani stikeri, brendirani filteri, brendirani gems), napredna poslovna rešenja za razmenu poruka (poslovne poruke, četbotovi) i poslovne pozive. Svi ovi alati pomažu kompanijama da dosegnu svoje kupce u svakoj fazi njihovog korisničkog putovanja.

Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., globalnog tehnološkog lidera u oblasti e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacionih usluga.


AGENDA 2025

Unlocking Shopper Intelligence with Transactional Data and AI
Marijana Agić-Molnar, Manager, Services Business Development, Mastercard

Brendovi i trgovačka robna marka: Dostizanje harmonije na polici
Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ

PKS kao partner FMCG sektora: rast, izvoz i povezivanje
Marko Čadež, predsednik, Privredna komora Srbije

Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Nadir Kadji, CEO, Metro Srbija

Where consumers spend their time: unlocking growth through messaging
Nikos Syrios, Advertising Sales Manager, CEE, Rakuten Viber

Category Management in Action: What Can We Learn from the Best?
Valérie Vander Haeghen, konsultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)

Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Primož Hvala, trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik

Od podataka do rasta: Kako tehnologija menja asortiman i lojalnost kupaca
Aleksandar Luković, BI developer, Saga Beograd

Retail sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije prodavnice današnjice i šta nas čeka sutra
Matthew Brown, retail trend futurist, Ecochamber, London, UK


FMCG STAGE

Vidljivost koja prodaje: Snaga pozicioniranja proizvoda na polici
Nikola Trifunović, Bussines unit director, Demark Retail Solutions

Razumevanje specifičnosti kupaca kao osnove za dobru "shopper" strategiju
Predrag Ćirović, direktor, YouGov

C-PANEL
Vrhunski brendovi, domaća ekspertiza: kako FMCG lideri oblikuju budućnost tržišta

Kako voditi najveće brendove u FMCG sektoru kada tržište postaje sve zahtevnije? Panel okuplja lidere kompanija kako bi otvoreno razgovarali o upravljanju inovacijama, odnosima sa trgovcima, lancima snabdevanja i očekivanjima potrošača. Fokus je na balansu između lokalne proizvodnje i međunarodnih standarda, cenovnom pritisku i dugoročnoj lojalnosti. 

Aco Tomašević, direktor, Neoplanta 
Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta) 

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


PL & IZVOZ

PL u Srbiji i regionu: između poverenja u trgovca i snage kategorije
Snežana Uljarević, Executive Director & Chief Client Officer, Ipsos

PL: prilika za domaće proizvođače da postanu regionalni dobavljači
Ivan Šuleić, konsultant, Brand Lift

Tehnološki partner FMCG industrije: Digitalizacijom do vašeg unapređenog FMCG ekosistema
Novak Kovačević, Sales Manager, Algotech

PKS u službi izvoznika: konkretna podrška FMCG sektoru
Dr Jelena Vasić, Rukovodilac Centra za strateške analize, analitiku, planiranje i publikacije, Privredna komora Srbije

Kako izvoziti uspešno: FMCG sajmovi iz prve ruke
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2025!

Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!