Takođe, kao i prošle godine, sve reference mesa robne marke “Selección de Dia” su lokalnog porekla.
Kako bi obezbedila celokupan asortiman, kompanija sarađuje sa oko 60 dobavljača širom zemlje.
Naša strategija zasniva se na blizini i deljenju vrednosti. Odluka da radimo isključivo sa nacionalnim dobavljačima za naše meso robne marke nije slučajnost, već odraz naše posvećenosti zajednicama. To nam omogućava da garantujemo kvalitet i svežinu naših proizvoda, a istovremeno aktivno doprinosimo dinamizaciji lokalne ekonomije i robusnijem i održivijem lancu snabdevanja, istakao je José Manuel Blanco, direktor sektora svežih proizvoda u kompaniji Dia Španija.
Kada je reč o proizvodima koji su ostvarili najbolji rast unutar sopstvenih robnih marki – koji uključuju živinu (piletina i ćuretina), zečetinu, svinjetinu, govedinu i prerađevine od mesa – posebno se ističe prodaja živina, koja je porasla za 11% poslednjih godina, dok je prodaja prerađevina od istog proizvoda porasla za 15%.
U 2024. godini kompanija je doprinela španskoj ekonomiji sa 6,8 milijardi evra, što predstavlja 0,43% nacionalnog BDP-a, prema nezavisnoj studiji koju je sprovela Kreab.
Dia se oslanja na mrežu od više od 1.100 dobavljača u Španiji, uz investicije od skoro 3,2 milijarde evra u 2024.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dia