Summi1
Summit2

SAD: Aldi objedinjuje privatne robne marke pod jednim imenom

AKTUELNO

PL

29.09.2025

Aldi uvodi svoje najveće osveženje ambalaže u SAD do sada, stavljajući svoje ime na svaki proizvod i lansirajući prvi brend pod sopstvenim imenom kako bi njego brendovi postali još prepoznatljiviji kupcima.

Novi izgled i osećaj naših proizvoda sledeći je korak na našem putu modernizacije jednostavnijeg i bržeg iskustva kupovine. Sada je lakše nego ikad za kupce da odmah prepoznaju vrednost i kvalitet koje samo Aldi može da pruži. Nakon skoro 50 godina postavljanja standarda u oblasti privatnih brendova, naše osvežene ambalaže pružiće kupcima još jedan razlog da najpre posegnu za našim proizvodima, izjavila je Atty McGrath, koja je 1. septembra preuzela ulogu izvršne direktorke kompanije Aldi USA.

Kao direktan odgovor na povratne informacije kupaca, proizvodi koji su isključivo dostupni u Aldi prodavnica od sada će nositi ili brend Aldi ili oznaku "An Aldi Original", navodi se u saopštenju kompanije.

Drugi artikli, poput "Red Bag Chicken", usvojiće nadimke koje su im dali kupci, čime kompanija želi da istakne koliko ceni mišljenje kupaca.

Dok smo radili na ovom osveženju tokom prethodnih nekoliko godina, crpeli smo mnogo inspiracije od naših fanova. Naši kupci već privatne brendove zovu "Aldi brendovima", i oduševljeni smo što ih sada zvanično prepoznajemo imenom koje mogu da vide i u koje mogu da imaju poverenja. Naše istraživanje pokazuje da kupci povezuju Aldi sa pristupačnošću, vrednošću, kvalitetom i praktičnošću. Sada mogu biti sigurni da iza svakog ekskluzivnog proizvoda u njihovoj korpi stoji naše pouzdano ime, izjavio je Scott Patton, komercijalni direktor ALDI-ja.

Više od 90% asortimana Aldi-ja čine privatne robne marki, a svaki proizvod ekskluzivan za Aldi je bez sertifikovanih sintetičkih boja, što je potez koji je ovaj diskontni lanac povukao pre više od decenije. 

Dodatno, svaki proizvod se rigorozno testira i degustira i do pet puta kako bi se osiguralo da samo najbolji dospeju na police prodavnica.

Kupci već sada mogu da primete novu ambalažu na policama. Tokom narednih nekoliko godina, svaki proizvod biće osvežen tako da nosi ime Aldi i novi, moderan izgled, poručuju iz kompanije.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Aldi