Za srca kupaca bori se čak 19 junaka: Krastavci Oskarki, Jaja Januszki, Tost Tadek, Puter Maciej, Pica Paola, Lubenica Artek, Burger Bogdan, Suši Sara, Riba Renia, Novčanik Paweł, Korpa Karol, Frižider Lucynka, Kasa Kasia, Kamion Czesia, Skener Sylwek, Račun Piotr i Prodavnica Biedronka.
Prodavnica Biedronka je jedina maskota u ovom izdanju koja se pojavljuje u tri verzije – prva, najstarija Biedronka iz 90-ih, zatim iz 2000-ih i savremena, pokazujući kako se tokom 30 godina poslovanja menjala najveća maloprodajna mreža u Poljskoj.
Nakon prve tri nedelje kampanje, prodato je više od 400.000 maskota, a najpopularniji među potrošačima su Korpa Karol, Novčanik Paweł i Frižider Lucynka.
Ovaj izbor kupaca za nas nije iznenađenje, jer šta se može više povezati sa kupovinom nego korpa iz prodavnice? Dodatno, Korpa Karol je veoma praktična, jer se u nju lako može spakovati sve što je potrebno za igru "prodavnice". Ove godine smo u nekoliko slučajeva stavili akcenat na korisnost naših maskota, koje ne služe više samo za maženje, već imaju i konkretne funkcije. Na primer, Novčanik Paweł savršeno služi za čuvanje pravih novčanica, a Frižider Lucynka, kada se otvore njena plišana vrata, iznenađuje bogatim unutrašnjim sadržajem, poručio je Piotr Szymanowicz, Senior menadžer za marketing u kompaniji Biedronka.
Kampanja "Gang Biedroniaków" će trajati do 15. novembra 2025. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Biedronka