Summi1
Summit2

Kina: Sam's Club lansirao flaširanu vodu bez etikete

AKTUELNO

PL

16.09.2025

Trgovački lanac, koji posluje u okviru kompanije Walmart, lansirao je pod privatnom robnom markom Member's Mark flaširanu vodu bez etikete.

Odluka da se uklone etikete sa flaša znači da Sam’s Club smanjuje upotrebu plastike tokom proizvodnje, ostavljajući samo jedan materijal za reciklažu nakon upotrebe flaše, navodi se u saopštenju kompanije.

Nedostatak etikete takođe smanjuje potrošnju mastila i energije. Pakovanje vode prodaje se isključivo u gajbi, tako da se nutritivne informacije i dalje nalaze na spoljašnjoj ambalaži.

Iz kompanije dodaju da će reakcija kupaca na novu flašu bez etikete biti ključni pokazatelj uspeha ovog probnog projekta.

Member’s Mark prirodna voda za piće dolazi iz tri zaštićena izvora u Kini: jezera Qiandao u provinciji Zhejiang, jezera Wanlv u provinciji Guangdong i rezervoara Danjiangkou u provinciji Hubei.

Ovaj potez je deo šireg cilja Walmart-a da postane regenerativna kompanija, stalno podižući nivo svojih ciljeva u oblasti klime, prirode, otpada i podrške ljudima.

Iz Walmart-a poručuju da kompanija nastavlja da integriše održivost u svoje poslovanje, pri čemu je održiva ambalaža strateški prioritet za smanjenje ekološkog otiska.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Sam's Club