Lansiranje posebnih limenki dolazi u susret nastavka filmova "Black Phone" i "Five Nights at Freddy's", te će Fanta od jagode uključivati lik The Grabber-a iz filma "Black Phone", dok će Fantu sa narandžom ukrasiti Freddy Fazbear iz filma "Five Nights at Freddy's".
Dodatno, na limenci Fante sa grožđem će se pronaći link M3gan iz istoimenog horor filma, osim čega će brend takođe lansirati ograničeno izdanje sa bobičastim voćem, na čijem će se pakovanju pronaći Chucky iz filma "Child's Play".
Potrošači mogu da skeniraju QR kodove na pakovanju kako bi pristupili ekskluzivnom digitalnom sadržaju i iskustvima.
Fanta i Noć veštica su savršen spoj jer su obe zabavne i ukusne. Ovo je doba godine kada se vraćaju naše želje za ukusnim poslasticama, slavljem i samoizražavanjem. A pošto strašno može biti i zabavno, horor filmovi su veliki deo proslave Noći veštica, rekao je Ibrahim Salim Khan, globalni potpredsednik za Fanta brend.
Kampanja počinje ove nedelje širom Latinske Amerike, Evrope, Severne Amerike i odabranih tržišta u Azijsko-pacifičkom regionu.
Aktivirali smo Noć veštica tokom većeg dela poslednje decenije na različitim tržištima na različite načine, ali prošlogodišnje lansiranje kampanje "Wanta Fanta" dalo nam je konzistentnu platformu za kreativne kampanje na globalnom nivou. Planiramo da nastavimo da gradimo na dosadašnjim iskustvima i da se sve bolje povezujemo sa potrošačima tokom sezone na kulturološki relevantne načine, poručio je Khan.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Coca-Cola