Kampanja se oslanja na strast 11 miliona aktivnih korisnika "fantazi" Premijer lige posebno Gen Z publike, koja čini ključnu demografsku grupu igrača ove onlajn igre.
Promocija u fantaziju će trajati osam nedelja, od 1. septembra do 2. novembra.
Za ulazak u besplatno izvlačenje nagrada, kupci treba da skeniraju QR kod na promotivnim Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Sugar limenka,a i odu na sajt ili aplikaciju Fantasy Premier League. Nakon registracije, mogu da kreiraju i prijave tim kako bi učestvovali i ušli u nedeljni izazov "Beat the Icon", gde se takmiče protiv tima koji je odabrao fudbalski ili kulturni idol.
Igrači imaju šansu da osvoje više od 20.000 predmeta sa fudbalskom tematikom, uključujući slušalice i zvučnike, kao i ulaznice za utakmice, majice i Sky Sports članstva.
Promocija na pakovanjima biće podržana integrisanom marketinškom kampanjom vrednom više miliona funti, koja uključuje partnerstvo sa Sky Sports, plaćene objave na društvenim mrežama i angažman influensera, kao i oglašavanje putem interneta, televizije, digitalnih kanala i bilborda tokom septembra i oktobra.
Fudbal je strast koja ujedinjuje milione ljudi širom Velike Britanije. Ovom promocijom nudimo navijačima priliku da se još dublje povežu sa igrom koju vole – uz šansu da usput osvoje sjajne nagrade. Ova kampanja će ne samo održati Coca-Cola brend u svesti potrošača, već i pomoći da se ostvari značajan dodatni rast prodaje kole za naše maloprodajne partnere. To je dobitna kombinacija i za trgovce i za navijače, i jedva čekamo da vidimo uzbuđenje i u prodavnicama i na mreži, rekao je Rob Yeomans, potpredsednik komercijalnog razvoja u Coca-Cola Europacific Partners GB.
Ova aktivnost dolazi nakon vesti da će Coca-Cola biti zvanični partner Premijer lige u kategoriji bezalkoholnih pića, u okviru ugovora koji počinje sezonom 2025/26.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Coca-Cola Europacific Partners