O značaju POS materijala za potrošače govori istraživanje agencije YouGov, dok u tekstu koji je pripremila naša redakcija možete da saznate nešto više o trendovima u korišćenju materijala za izradu POS rešenja.
- Istraživanje YouGov agencije donosi nam zanimljive uvide. Između ostalog, ističu da „bombardovani“ sa svih strana nerealno visokim cenama, trikovima prodavaca i promotivnim akcijama, kupci su shvatili da je point of sale – mesto prodaje, mnogo više od same police u supermarketu. To je prostor gde se proizvodi „susreću“ sa kupčevom odlukom. Svaka polica, svaki stalak, svaki promo materijal i digitalni ekran postaju ključni faktori koji mogu da odrede izbor brenda. Možda je nekada „mesto prodaje“ značilo samo susret kupca i proizvoda na polici u radnji. Danas se broj „mesta“ na kojima se kupac sreće sa proizvodima i donosi odluku o kupovini značajno proširio. Osim fizičkih prodavnica, popularizovane su online prodavnice i aplikacije trgovaca, pa je i taj susret kupca sa proizvodima postao šarenolik.
- Poznavanje najnovijih trendova u dizajnu POS materijala olakšava kreiranje rešenja koje će efikasno podsticati prodaju reklamiranog proizvoda i izgraditi imidž brenda u skladu sa komunikacijom na drugim kanalima. Stoga je jednostavan savet za one koji žele da naprave POS rešenje za reklamiranje specifičnog proizvoda: posmatrajte promenljivo okruženje kako u prodavnicama tako i u kontekstu tradicionalne marketinške komunikacije.
Budite deo septembarskog izdanja InStore magazina!
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498