Christopoulou ima skoro 20 godina iskustva u okviru L’Oréal grupe, u okviru koje je obavljala liderske pozicije na strateškim tržištima kao što su Grčka, Bliski Istok, Zapadna Evropa i Nordijske zemlje.
Na mestu generalne direktorke Divizije proizvoda široke potrošnje L’Oréala Grčka, Ioanna je repozicionirala poslovanje i ostvarila značajan rast tržišnog učešća i profitabilnosti.
Potom je preuzela odgovornost za Bliski Istok, gde je konsolidovala operacije u složenom tržišnom kontekstu, a zatim i koordinaciju brenda Garnier i Next New Brands na evropskom nivou, sa fokusom na ubrzavanje razvoja i jačanje saradnje između centralnih i lokalnih timova.
U svojoj najskorijoj ulozi vodila je Diviziju proizvoda široke potrošnje u Nordijskim zemljama, koordinirajući četiri tržišta i postigavši značajne rezultate u razvoju strateških kategorija i unapređenju efikasnosti operacija.
Rumunija je jedno od najdinamičnijih tržišta u Evropi, sa potrošačem koji postaje sve sofisticiraniji u oblasti lepote i sa digitalnim i social media ekosistemom koji se brzo razvija. Zajedno sa lokalnim timom, želim da ubrzamo inovacije i da se širimo, da ojačamo partnerstva i donesemo više vrednosti zajednicama u Rumuniji kroz održivu, inkluzivnu i relevantnu lepotu, izjavila je Christopoulou.
Christopoulou će na ovoj poziciji naslediti Vanyu Panayotovu, koja je imenovana za generalnu direktorku L’Oréala Turska.
Pod rukovodstvom Panayotove, kompanija je udvostručila prodaju, konstantno nadmašivala tempo rasta tržišta i učvrstila svoju lidersku poziciju. Kroz pragmatičan pristup i autentičan preduzetnički duh, Panayotova je podstakla snažnu organizacionu kulturu zasnovanu na inovaciji, održivosti i performansama.
Priredila: InStore redakcija
Foto: L’Oréal