U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u septembarskom izdanju:
- Prema YouGov istraživanju, od ukupne kupljene količine suvih testenina, 38% čine trgovačke marke. Dodatno, njihov udeo je porastao u periodu januar - april 2025. godine u odnosu na isti period prethodne godine, dok lojalnost kupaca ovim markama u kategoriji suvih testenina iznosi 51%. Trgovačke marke su značajnije u kategoriji pirinča – one generišu 49% ukupne kupljene količine ove kategorije, pri čemu njihov količinski udeo, takođe, ostvaruje rast u posmatranom periodu.
- NielsenIQ istraživanje pokazuje da je za analizu prodaje testenine važna njihova podela prema tipu. Najveći udeo u prodaji ovih proizvoda, prema vrednosti, imaju fusilli sa 16,1%, potom spaghetti sa 15,6%, slede penne rigate sa 9,5%, fidellini sa 6% i macaroni sa 5,3%... Kada je reč o nudlama, najveći udeo u prodaji imaju nudle u kesama (vrednosno 91,9% i količinski 97,6%), potom nudle u činijama (vrednosno 4,3% i količinski 1,7%) i nudle u časama (vrednosno 3,8% i količinski 0,7%).
Budite deo septembarskog izdanja InStore magazina!
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498