Održivi razvoj znači usklađivanje poslovnih strategija sa ciljevima zaštite životne sredine, odgovornog korišćenja resursa i društvene odgovornosti, uz istovremeno postizanje rasta i konkurentnosti.
Za FMCG kompanije, održivost nije samo etička obaveza – ona utiče na reputaciju brenda, privlači potrošače sve svesnije svog uticaja na okolinu, obezbeđuje regulatornu usklađenost i otvara pristup novim tržištima i investicijama.
Prošlogodišnji dodatak pokazao je kako domaće i međunarodne kompanije uvode inovacije, smanjuju emisije štetnih gasova, prelaze na obnovljive izvore energije i razvijaju proizvode sa manjim ekološkim otiskom.
Ove godine, analize stručnjaka, kompanija i institucija donose nove uvide i primere praksi koje oblikuju održivu budućnost FMCG industrije.
Budite deo avgustovskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498