Kako ističu iz kompanije, novi format prodavnica ima za cilj da istakne stručnost Co-op-a u segmentu praktične i brze ishrane, kroz jedinstven i inovativan koncept.
Uvek tražimo nove načine da kupcima pružimo pogodnost, a ove prodavnice su sjajan primer kako koristimo svoje znanje da unapredimo našu ponudu hrane za poneti. Verujemo da za ovakav koncept postoji velika potražnja, a mi je možemo zadovoljiti ukusnim proizvodima, brzom uslugom, povoljnim cenama i odličnim lokacijama, rekao je Matt Hood, izvršni direktor sektora hrane u Co-op-u.
Prodavnice se prostiru u proseku na oko 600 do 1.000 kvadratnih stopa (55-92 kvadratna metra) i potrošačima nude posebno prilagođen asortiman proizvoda, osmišljen da odgovori na sve veći trend kupovine i konzumacije hrane u pokretu.
Dodatno, kompanija je lansirala poseban asortiman proizvoda koje će potrošači moći da pronađu isključivo u "Co-op on the go" prodavnicama. Ovaj asortiman uključuje doručak poput ovsenih pahuljica sa jabukom i cimetom, ručak kao što su jaja i spanać, wrapovi i bagel sa mocarelom, kao i sveže pečene Co-op Irresistible pice.
Prva prodavnica je otvorena u Solihullu, dok se otvaranje još 15 prodavnica planira u narednim mesecima, uz dugoročni cilj otvaranja nekoliko stotina prodavnica u naredne dve do tri godine, saopšteno je iz lanca.
U sledećoj fazi razvoja formata, kompanija takođe planira da uvede "dark trading" koncept, u okviru kog će se uveče prodavnice fokusirati na pripremu i dostavu hrane direktno na adresu kupca.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore