Summi1
Summit2

Agencija Smart Vision dobitnik Zlatne svetske nagrade za izvrsnost u PR-u za 2025. godinu

NAGRADE

Marketing

02.07.2025

Smart Vision agencija je i ove godine osvojila prestižnu zlatnu IPRA nagradu za izuzetnost u oblasti odnosa s javnošću u kategoriji Finansijske usluge i odnosi s investitorima za osmišljenu i sprovedenu integrisanu komunikacijsku strategiju u okviru projekta Treesury: Moć zelenih inovativnih ulaganja.

Međunarodna asocijacija za odnose s javnošću (IPRA) prepoznala je rad i doprinos Smart Vision tima na sprovođenju efikasnih komunikacijskih napora kada je reč o strategiji integrisanih komunikacija za klijenta Treesury. 

Integrisana kampanja za platformu Treesury povezala je poljoprivredu i investicije kroz inovacije, rezultirajući prodajom digitalnih tokena za uzgoj lešnika. Svaki token predstavlja jednu sadnicu leske. Kampanja je obuhvatila članke, intervjue, medijska pojavljivanja i digitalnu kampanju, dok je tokenizacija poljoprivrede predstavljena na konferenciji u Beogradu, edukujući građane i investitore. Istaknuvši održivost, sigurnost i profitabilnost, kampanja je pozicionirala Srbiju kao lidera u inovativnom finansiranju poljoprivrede. Prodato je više od 12.000 tokena, čime je premašen početni cilj od 10.000 tokena.

Strategija je bila segmentirana: za građane, kompanije, poljoprivrednike i industrijske kupce. Stalna prisutnost u javnosti pomogla je da se postigne ključni cilj – uspešna inicijalna javna ponuda.

Dodatno, šira javnost je saznala o tokenima, karbonskim kreditima i prednostima ulaganja u lešnike, pri čemu je glavni izazov bio objasniti novu temu tokenizacije i spojiti poljoprivredu, investicije i tehnologiju u jasne poruke, ističu iz agencije.

Strategija komunikacije sprovedena tokom sedam meseci imala je snažan odjek. Teme poput digitalnih zelenih obveznica i održivih investicija izazvale su veliko interesovanje. Treesury je uspešno pozicioniran kao lider u digitalnim investicijama u poljoprivredu, a Smart Vision tim je ponovo dobio potvrdu od strane svetskih stručnjaka iz industrije komunikacija da realizuje kampanje vredne pažnje, izjavila je Bojana Stanković, direktorka komunikacija Smart Vision agencije.

Stručni žiri IPRA GWA nagrada sastao se uživo okruženju Bledskog jezera u Sloveniji, a ocenjivanje je održano drugog dana 32. Bledcoma, međunarodnog simpozijuma o istraživanju odnosa s javnošću. Žiri je bio sastavljen od sudija iz celog sveta, uključujući Bugarsku, Brazil, Hrvatsku, Egipat, Nemačku, Australiju, Srbiju, Saudijsku Arabiju, Filipine, Tursku, Veliku Britaniju i SAD.

Ove godine imali smo izuzetno jake prijave, pa smo dodelili i nekoliko zajedničkih nagrada. Čuli smo priče o kultnim građevinama Mađarske, kalifornijskim suvim šljivama i omladinskom ekosistemu u Rumuniji, rekao je Filip Šepard, generalni sekretar IPRA-e.

Dodela nagrada održaće se na GWA Gala večeri 3. oktobra u Akri (Gana). 

Priredila: InStore agencija
Foto: Smart Vision