Kao globalni ambasador, Alcaraz će biti prisutan u okviru Danone-ovih brendova i kategorija kroz snažne međunarodne kampanje, a njegova posvećenost biće usmerena na dve ključne oblasti kompanije: mlečne proizvode bogate proteinima i zdravu hidrataciju, navodi se u saopštenju kompanije.
Kompanija je, povodom pokretanja saradnje, lansirala kampanju "Mursijanac je sleteo", u okviru kog je predstavila i spot u kom se španac, u znak sećanja na svoj rodni kraj, vraća "sa drugog sveta" kako bi započeo zajedničko putovanje sa Danone-om.
Ovo partnerstvo je nastavak Danone-ove dugogodišnje posvećenosti: da zdravlje kroz hranu postavi u središte svakodnevnog života. A pošto sport, ishrana i hidratacija idu ruku pod ruku, oduševljeni smo što imamo Carlosa uz sebe, koji ovu viziju predstavlja s autentičnošću i energijom, izjavio je Antoine de Saint-Affrique, izvršni direktor Danone-a.
Ponosan sam što sam se udružio sa Danone-om, kompanijom koju poznajem još od detinjstva. Moja rutina u održavanju forme zasniva se na zdravoj hidrataciji i uravnoteženoj ishrani, i želim to da prenesem na mlađe generacije, dodao je Alcaraz.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Danone