Summi1
Summit2

State of Snacking 2024: Potrošači užinaju svesno i odgovorno i vode računa o veličini porcije

AKTUELNO

Svet

24.06.2025

Prema najnovijim rezultatima istraživanja šestog godišnjeg State of Snacking izveštaja kompanije Mondelēz International, potrošači širom sveta sve više svesno i uz prisutnost u datom trenutku uživaju u užini - i to u njenom ukusu i samoj teksturi.

Razvijen u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, State of Snacking izveštaj prati stavove i ponašanja hiljade potrošača u vezi sa konzumacijom užine u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. godine pokazuju da skoro svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umerenost:

  • Svesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnom nivou kaže da primenjuju koncept svesnog i odgovornog konzumiranja užine, a 79% njih kaže da užina ima veći značaj kada je konzumiraju na ovaj način 
  • Čulna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na čulna iskustva, uživajući u ukusu i teksturi  
  • Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnom nivou traži užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije

Potrošači sve više donose svesne izbore kada je reč o načinu na koji uživaju u omiljenoj užini. Ljudi traže balans između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što pravi pomak ka konceptu svesne i odgovorne ishrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez preterivanja. Mnogi potrošači svesnije pristupaju svojim navikama u ishrani dok u isto vreme praktikuju uživanje u konzumaciji omiljene užine, izjavila je Melissa Davies, viši menadžer u Global Insights & Trendspotting sektoru u kompaniji Mondelēz International. 

Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju su dostupne na linku.  

Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International