Summi1
Summit2

BiH: Johnnie Walker podstiče odgovornu konzumaciju alkohola u novoj kampanji

AKTUELNO

Marketing

25.06.2025

Johnnie Walker, brend kompanije Diageo, lansirao je novu kampanju u Bosni i Hercegovini pod nazivom "Ostavi ključeve. Keep Walking." sa ciljem podsticanja odgovorne konzumacije alkohola.

Podsticanje odgovorne konzumacije alkohola nije samo važan deo naše poslovne strategije – to je i odraz naših vrednosti. Kroz kampanje poput "Ostavi ključeve. Keep Walking." želimo da osnažimo ljude da donose pametne odluke koje štite njih same i zajednicu oko njih. Ponosni smo što ovu poruku možemo da prenesemo i na tržištu Bosne i Hercegovine, kroz partnerstva koja omogućuju konkretne korake prema sigurnijoj budućnosti, izjavio je Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosa za istočnu Evropu kompanije Diageo.

U Boreas-u verujemo da brendovi ne smeju samo da komuniciraju, već da treba i da deluju. Kampanja "Ostavi ključeve. Keep Walking." je naš način da kroz snažnu poruku i konkretne akcije doprinesemo stvarnim promenama u društvu. Ponosni smo što zajedno sa Diageom donosimo ovu inicijativu u gradove širom BiH, s ciljem da svako veče završi odgovorno i sigurno, dodala je Ivana Radišić Hadžić, direktorka marketinga kompanije Boreas d.o.o, koja realizuje kampanju u saradnji s Diageom.

U okviru kampanje, tokom leta će Johnnie Walker taksi vozila biti prisutna u Sarajevu, Mostaru i Banja Luci, kako bi omogućila bezbedan, jeftiniji povratak potrošača kući nakon konzumacije alkohola.

Dodatno, na odabrane datume i događaje, siguran povratak kući biće potpuno besplatan za sve koji odluče da zaključe veče odgovorno, saopšteno je iz kompanije.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Johnnie Walker