Summi1
Summit2

Cannes Lions 2025: 192 nagrade za FMCG kompanije na festivalu kreativnosti

NAGRADE

Marketing

23.06.2025

Proglašeni su dobitnici nagrada na 72. međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions, održanom od 16. do 20. juna. InStore Vam donosi pregled uspeha FMCG kompanija na ovogodišnjem takmičenju.

Heineken - kompanija je osvojila 27 nagrada - četiri zlatne, 10 srebrnih i 13 bronzanih nagrada za 14 kampanja u devet kategorija, od kojih je 25 kreirano u saradnji sa agencijom LePub.

Mondelēz International - Kompanija je osvojila jednu zlatnu medalju. Brend Oreo osvojio je jednu zlatnu, 10 srebrnih i tri bronzane medalje, dok je Cadbury osvojio jednu srebrnu medalju. Brend Toblerone osvojio je jednu bronzanu medalju.

Constellation Brands - Brend Corona osvojio je jednu zlatnu, tri srebrne i tri bronzane medalje.

Molson Coors Beverage Company - kompanija je dobila četiri srebrne medalje i tri bronzane medalje.

Proizvođač Perfetti van Melle osvojio je jednu srebrnu i jednu bronzanu medalju.

Trgovački lanac Amazon osvojio je tri bronzane medalje, dok je Lidl osvojio jednu zlatnu i tri bronzane medalje. Lanac Penny osvojio je Print & Publishing Grand Prix, kao i tri zlatne, tri srebrne i četiri bronzane medalje za dizajn ambalaže "Price Packs" koji je kreirala agencija Serviceplan Group. Waitrose je osvojio jednu zlatnu i jednu srebrnu medalju.

Anheuser-Busch InBev - kampanja "One Second Ads", koju je za Budweiser kreirala agencija Africa Creative DDB São Paulo, osvojila je Grand Prix, ali i jednu zlatnu, medalju, kao i dve srebrne i bronzane medalje, kampanja "Resale" osvojila je jednu zlatnu i jednu srebrnu medalju, dok je kampanja "Ad-Free Movies" osvojila jednu bronzanu medalju. Brend Stella Artois osvojio je šest zlatnih, tri srebrne i pet bronzanih medalja. Brend Michelob Ultra osvojio je jednu bronzanu medalju.

Kompanija Kraft Heinz osvojila je četiri zlatne medalje, jednu srebrnu i tri bronzane medalje.

Coca-Cola je osvojila jednu zlatnu medalju, četiri srebrne i 11 bronzanih medalja.

L’Oréal - Dokumentarac "The Final Copy of Ilon Specht", koji je kreirala agencija McCann, osvojio je Grand Prix nagradu u kategoriji Film, kao i jednu zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju. Brend Cerave osvojio je jednu bronzanu medalju.

Unilever - proizvođač je osvojio šest zlatnih, devet srebrnih i 11 bronzanih medalja. Kampanja "Vaseline Verified", koju je kreirala agencija Ogilvy Singapore, osvojila je Grand Prix u kategoriji Social & Creator Lions i u kategoriji Health & Wellness, kao i jednu Titanium medalju. Kampanja "Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement" za brend Dove osvojila je Grand Prix Glass: The Lions for Change, kao i Grand Prix u kategoriji Creative Strategy. Kampanja "Dove Real Beauty Redefined for the AI Era" osvojila je Grand Prix u kategoriji Media. 

Nestlé - kompanija je osvojila jednu srebrnu nagradu za kampanju "Self-packing Cheese" i jednu bronzanu nagradu za kampanju "With Love, Italy", obe kreirane u saradnji sa agencijom Ogilvy. Brend KitKat osvojio je tri grand Prix nagrade u kategoriji Outdoor, kroz seriju OOH radova koje je kreirala agencija VML, kao i tri srebrne medalje. Brend Nescafé osvojio je jednu bronzanu medalju. 

Mars - brend Pedigree osvojio je jednu Titanium, jednu zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju, Snickers je osvojio jednu bronzanu medalju, dok je Twix osvojio dve srebrne i jednu bronzanu medalju.

PepsiCo - brend Lay's osvojio je jednu srebrnu i jednu bronzanu medalju, dok je Cheetos osvojio jednu srebrnu i tri bronzane medalje.

Procter & Gamble - Brend Tide osvojio je jednu zlatnu i dve bronzane medalje.