Ovo prestižno priznanje dodatno osnažuje poziciju L’Oréala kao lidera u oblasti beauty tech inovacija, naučnih istraživanja i održivih poslovnih praksi. Slaveći više od jednog veka inovacija, kompanija je deveti put zaredom učestvovala na sajmu Viva Technology u Parizu (11–13. jun), gde je predstavila najnovija tehnološka rešenja koja na jedinstven način spajaju nauku, tehnologiju i kreativnost i redefinišu granice savremene lepote.
Na najvećem evropskom tehnološkom događaju, predstavljena su rešenja za personalizovaniju, inkluzivniju i održiviju lepotu. Od AI alata za dijagnostiku i prevenciju starenja kože, preko virtuelnih isprobavanja najnovijih make-up trendova i pametnih beauty asistenata, do održivih metoda za uzgoj biljnih sastojaka koji se koriste u kozmetičkim proizvodima i energetski efikasnih uređaja za stilizovanje kose - sve ove inovacije imaju za cilj da poboljšaju iskustvo potrošača i ponude naprednija i ekološki svesnija rešenja za lepotu. |
Među predstavljenim rešenjima našli su se L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM koji koristi Longevity AI Cloud™ za prevenciju starenja kože, ciljajući uzroke biološkog starenja i produžavajući zdravi životni vek ćelija; Lancôme Cell BioPrint koji omogućava dijagnostiku kože putem prenosivog uređaja, pruža uvide i daje personalizovane preporuke za negu koje mogu da preokrenu proces biološkog stranje kože; kao i Lancôme Rénergie Nano-Resurfacer 400 Booster koji koristi patentiranu nanočip tehnologiju sa 400 mikroiglica za dublju apsorpciju seruma i daje profesionalne rezultate u kućnim uslovima.
Predstavljene inovacije u oblasti održivosti uključuju Interstellar Lab-ove BioPods koji omogućavaju vertikalni uzgoj visokokvalitetnih biljnih kozmetičkih sastojaka uz pomoć AI, optimizujući potrošnju vode i energije, OsmobloomTM koji hvata mirisne molekule cveća bez njihovog oštećenja, uključujući i cvetove čiji miris ranije nije bilo moguće prirodno izdvojiti, kao i L’Oréal Professionnel AirLight Pro – revolucionarnu tehnologiju za sušenje kose koja kombinuje vazduh, toplotu i infracrveno svetlo za brže sušenje (do 21%), veću hidrataciju (do 55%) i manju potrošnju energije (do 19%).
Na Viva Technology Paris 2025 predstavljen je i L’Oréal Paris Beauty Genius – personalni beauty asistent sa Agentic AI - razvijen u saradnji sa kompanijom Meta, koji će uskoro biti dostupan na WhatsApp-u i pružati personalizovane savete za lepotu na globalnom nivou. La Roche-Posay Spotscan+Coach je prva aplikacija za ljude koji se bore sa aknama koja kombinuje AI analizu kože sa personalizovanim rutinama i emocionalnom podrškom kroz meditacije i vežbe disanja, dok Noli (“No one like I”), multibrend AI platforma koristi podatke iz preko milion skenova lica i analize hiljada formulacija za personalizovano preporučivanje proizvoda.
Posetioci su imali priliku da upoznaju i YSL Beauty Hyper Look Studio koji spaja društvene mreže i YSL umetnost šminkanja, omogućavajući virtuelno isprobavanje trendi makeup lookova sa društvenih mreža u realnom vremenu.
Izuzetno smo ponosni što nas je magazin Fortune prepoznao kao najinovativniju kompaniju u Evropi, izjavio je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor kompanije L’Oréal. Ovo prestižno priznanje dodatno učvršćuje naše uverenje da su inovacije, pokrenute naukom, tehnologijom i kreativnošću, najbolji put ka uspehu na globalnoj sceni. Takođe, ono predstavlja potvrdu izuzetnog talenta i predanosti naših timova širom sveta. Njihova nepokolebljiva strast, odvažnost i preduzetnički duh učinili su ovo dostignuće mogućim.
Od svog osnivanja, L’Oréal je vođen duboko ukorenjenom kulturom inovacija – nasleđem koje je započeo osnivač kompanije, Eugène Schueller, preduzimljivi hemičar koji je još davne 1907. godine stvorio prvu sigurnu i efikasnu boju za kosu na svetu. Ova posvećenost pomeranju granica obuhvata, ne samo revolucionarni razvoj proizvoda, već i pionirske iskorake u marketingu, društvenoj odgovornosti i održivosti, navodi se u saopštenju kompanije.
Više o budućnosti lepote zasnovane na inovacijama pronađite ovde: L'Oréal - The future of beauty .
Priredila: InStore redakcija
Ilustracija: L’Oréal